Messe billeder |
Post Reply | Page <12 |
Author |
Topic Search Topic Options
|
|||
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hey,
Kappen > Shhh.... (det er en overraskelse). Jeg har i det mindste større br.... pa.... fron....... fordele end hende :)
|
||||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja det kan jeg. Jeg er meget imponeret over dem.
|
||||
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
|
||||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3166 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja, chokoladerne var nu gode.....
|
||||
JAV
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ulrik, kan du afsløre Ø på diskanterne ?
|
||||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3166 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja,men det er kun den ene diskantenhed, der foreløbig kommer. Den har standard Ø104 mm front - den præcise tykkelse mht. undersænkning skal jeg lige tjekke, men det er ca. 5 mm.
|
||||
JAV
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Tak for svaret. Hvis jeg skulle vælge efter udseendet, blev det klart den til venstre.
|
||||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|||
JAV; det er ikke den tweeter, du ser på billedet, der kommer på markedet nu. Den, du ser på billedet, har et ret specielt neodymium-system. Den findes kun som prototype. Det er et teknologisk statement, og den er lidt bøvlet at bygge. Den version, vi kommer med nu, ser du ikke på billedet (men det er samme membran). Jeg kan da også lige tilføje, at vi til messen valgte at farve de to dele af fronten (som du ser) i forskellige farver - netop for at man skulle kunne se, at det er en to-delt front (det er der ikke på den version, vi er ved at frigive). Der er mekanisk afkobling mellem de to dele.
|
||||
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |