HIFI messe i KBH |
Post Reply |
Author |
Topic Search Topic Options
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Nov 2010 at 11:56 |
Hey,
Så er det snart weekend, og der er hifi messe i kbh. Jeg regner med at køre over enten lørdag eller søndag. Er der nogen fra jylland der vil med? Har plads til 3 i los panda :) Hygge
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3166 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vil lige pointere en fejl i din spanske grammatik - "los" er flertal i hankøn. Hvis du regner din bil for hankøn - og det gør du vel, da "coche" (det spanske ord for bil) er hankøn - så hedder det "El Panda" (hvis du derimod synes, at en Panda er en tøse-bil, så hedder det "La Panda").
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Fiatillacen er selvfølgelig et handyr. Tak for rettelsen :) El grande Panda
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3166 |
Post Options
Thanks(0)
|
SÃ¥ hedder det vel strengt taget "El Panda grande", ik' Henrik.
|
|
syncroniq
Post Options
Thanks(0)
|
Si senor
|
|
JAV
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, skal love for at man kommer på grammatikbænken, hvis ens fremmedsprog ikke passer 100% :)
|
|
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeg skal derover lørdag, men triller afsted med århus hifiklub
i må have en rigtig god tur
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |