SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Brancheomrćde > Nyheder fra branchen
  New Posts New Posts RSS Feed - 5-tommer Satori
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

5-tommer Satori

 Post Reply Post Reply
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 3149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 5-tommer Satori
    Posted: 29 Sep 2014 at 19:00
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 660
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2014 at 09:46
Ok, Ulrik i strĂžr da om jer med spĂŠndende nyheder i tide!! Det ser godt ud!
Keep up the good work Thumbs Up
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Status: Offline
Points: 1569
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2014 at 10:07
Hey,

SĂ„dan. Det ser godt ud. Clap

Jeg skal lige fyres i dag (22 er rÞget), men sÄ snart jeg fÄr tid vil jeg gÄ jeres side igennem efter enheder der ikke er i speakerbuilder pro.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 3149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2014 at 10:44
Originally posted by Hylle Hylle wrote:

Ok, Ulrik i strĂžr da om jer med spĂŠndende nyheder i tide!! Det ser godt ud!
Keep up the good work Thumbs Up

Tak! Ja, det kommer lidt i klumper - vi arbejder jo sidelÞbende pÄ flere ting, sÄ lige pludselig siger det bare plop, plop, plop....


Edited by USXX - 30 Sep 2014 at 10:45
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 3149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2014 at 10:46
Originally posted by syncroniq syncroniq wrote:

Hey,

SĂ„dan. Det ser godt ud. Clap

Jeg skal lige fyres i dag (22 er rÞget), men sÄ snart jeg fÄr tid vil jeg gÄ jeres side igennem efter enheder der ikke er i speakerbuilder pro.

Fyres, det lyder ikke godt - men sÄ fÄr du da tid nok. HÄber du snart har noget andet.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Status: Offline
Points: 661
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Nov 2014 at 10:07
btw. Hvor er spredningen bare god pĂ„ 5" satori! Det er da utroligt at den nĂŠrmest ikke falder ved 60grader off axis helt op til 5Khz. Thumbs Up 

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Status: Offline
Points: 3149
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Nov 2014 at 10:25
Originally posted by Frost Frost wrote:

btw. Hvor er spredningen bare god pĂ„ 5" satori! Det er da utroligt at den nĂŠrmest ikke falder ved 60grader off axis helt op til 5Khz. Thumbs Up 


Hov, den havde jeg vist ikke lige vÊret helt opmÊrksom pÄ, da jeg tjekkede databladet. Jeg er nu ikke sikker pÄ, at det er 60° - jeg fÞlger lige op det. Tak!


Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.