Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Kabinet konstruktion
  New Posts New Posts RSS Feed: Tegninger til en 'gammel' konstruktion
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Tegninger til en 'gammel' konstruktion

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
berger_2000 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 Aug 2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote berger_2000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tegninger til en 'gammel' konstruktion
    Posted: 15 Aug 2012 at 09:39

Jeg søger tegningerne til en gammel konstruktion som hedder A T audio Model 1 og er lavet af Ole Klifoth tilbage i 70'erne/ start 80'erne ... ligger du inde med info omkring disse højttaler , høre jeg rigtig gerne herom .

 
 Berger Wink

Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2012 at 19:57
AT Audio står for Alan Thwaites. Ring og spørg manden selv!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2012 at 19:57
-jeg vil mægtigt gerne høre hvad du finder ud af. Har du et par stående?
Back to Top
berger_2000 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 Aug 2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote berger_2000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2012 at 09:12
Så har jeg talt med Alan , desværre er han ikke længere istand til at hjælpe omkring denne højttaler , da det er rigtige mange år siden ( som han siger ) , så jeg leder videre .. Clap
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2012 at 09:24
1. hvorfor er det at du er blevet nysgerrig??
2. har du tjekket "High Fidelity" i bibliotekets magasin? Der står de indbundne pr. årgang og kan hjemlånes.
Back to Top
berger_2000 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 Aug 2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote berger_2000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2012 at 10:09
Jeg har hørt dem hos en bekendt for nogle år siden , og nu har jeg så lyst til selv at prøve det lidt af ( at bygge højttaler selv ) .. jeg har ikk rigtig nogle forudsætninger for at bygge højttaler , men har da en hjælpende hånd i min svoger ... Smile
 
Ps . tak for hjælpen mht alan's nr ..
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2012 at 10:15
Kan du tage nogel billeder af dem du hørte?
 
Kender du manden så godt så bagsiden af enhederne også kan fotograferes?
Back to Top
berger_2000 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 Aug 2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote berger_2000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Aug 2012 at 08:22
Jeg ville nok kunne få lov at se ( og tage billeder af ) enhederne .. Mht High fidility 'biliotek' , men måske det bare er mig, men hvor finder jeg det ??    

Berger
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Aug 2012 at 08:27
De billeder ville være rigtig, rigtig spændende for os at se - please! Også af hele ht, seføli.
 
Hvor du finder biblioteket? Det kommunale bibliotek! Der, de låner bøger og CD´er ud! Undskyld, men er vi fra samme planet? Wink
Back to Top
berger_2000 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 Aug 2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote berger_2000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Aug 2012 at 10:00
Godt ord igen , jeg tænkte bare at der måske var et bibliotek , spicelt for hifi .. Sorry at jeg ikk lige fangede den
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz