Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Stor ros til Audiomatica
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Stor ros til Audiomatica

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stor ros til Audiomatica
    Posted: 22 Maj 2009 at 14:44
Jeg har slet ikke fået fortalt hvordan det er gået med mit clio måle udstyr.
Efter en del korrespondance med Audiomatica i Italien blev det hurtigt klart at der var noget galt med min box.
De mente det var en firmware update der skulle til, og de sendte mig de ting der skulle til for at sende det til dem. Her skal de lige siges at man selv betaler fragten. Jeg sendte det en mandag med UPS, og den ville være hos dem torsdag aften.
Følgende mandag fik jeg en mail om at de var færdige og kunne sende den tilbage, de skulle bare bruge lidt oplysninger. Det skal lige siges at det skal foregå mellem firmaer for at man kan sende med ups osv.
Jeg fik fat i oplysningerne der fra hvor jeg arbejder og betalte fredag i samme uge fragt omkostninger. Betalingen må de først have kunnet se næste mandag morgen, men allerede tirsdag var clio systemet hos mig.
Det var sku godt nok hurtigt.
Og hver gang jeg havde sendte en mail, fik jeg svar endten samme dag eller dagen efter, og nogen gange svarede de flere gange samme dag hvis der var en bestemt ting igang.
 
Service er bestemt noget de er gode til, og hurtige er de også. Og de er Italienere !!Shocked
 
Og nu skal jeg love for at alt virker, er igang med at måle på en kontor højttaler med 18w8545 og xt25, monteret i et gammelt SEK S15 kabinet hvor enhederne passer perfekt i. Og målingerne er lige i skabet.
 
ClapClapClapClapClapClap
Busk


Edited by Busk - 22 Maj 2009 at 14:45
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz