Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: DK DIY messe?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


DK DIY messe?

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: DK DIY messe?
    Posted: 01 Feb 2013 at 08:08
Originally posted by syncroniq

Jeg syntes det kunne være sjovt at vise et par projekter frem fra speakerbuilder. Altså folks, ikke mine. Bare for at vise lidt fra diy siden også.

Er det da ikke også en DIY messe Confused
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2013 at 09:13
Hey,

Når vi snakker Densen, er det så den messe i kbh, eller hvilken snakker vi om? Viborg?
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2013 at 09:15
Hey,

Arg, fik læst forkert. 

Super init...initeri.... foreslag.

Hvem vil være med til at planlægge? 
Back to Top
virious View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 07 Nov 2010
Location: Odense
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote virious Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2013 at 10:20
Jeg skal gerne give en hånd med. 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2013 at 10:49
Jeg vil ikke deltage i planlægning/logistik, men jeg giver gerne en praktisk hånd med på dagen - og jeg stiller da også gerne op til en snak om højttalere og enheder...
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2013 at 12:56
Til at starte med skal vi vel have defineret hvad det er vi vil med sådan en messe.

Jeg tvivler på, at der er et "marked" for en egentlig diy-messe i et lille land som Danmark, så jeg tror, det vil give mere mening, at arrangere et DIY-træf, hvor vi brugere her på Speakerbuilder kunne mødes en weekend i en spejderhytte for at dele erfaringer og vise vores projekter frem. Det kunne så evt. kombineres med et åben hus arrangement om lørdagen, hvor andre hifi-interesserede kunne komme for at se og høre vores højtaler projekter. Nogle af forhandlerne her i landet kunne sikkert også lokkes til at udstille om lørdagen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz