Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Hjææælp med beregning
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hjææælp med beregning

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjææælp med beregning
    Posted: 27 Jun 2012 at 11:52
Originally posted by bknielsen

Kappen og Sync. Er det lukket boks I tjekker? Jeg regnede med, at det var basrefleks beregningen, jeg skulle tjekke. Der sker ikke noget ved at ændre seriemodstanden for basrefleks.
 
Men hov!!! Kun nÃ¥r jeg skriver mine egne parametre for Vbox og Fb ind, har jeg lige fundet ud af. Det er nok der fejlen er, og I fÃ¥r den er OK, fordi I tjekker standard afstemninger. Kappen jeg troede slet ikke, du havde hang til QB3, SBB4 og den slags, du er afsløret LOL

Hahah!

Ja nu kan jeg godt se hvad du mener.

Henrik inden du gør for meget, så skal vi vist også lige have den til at regne med spænding istedet for effekt, det kan være misvisende for hvordan tingene opfører sig når man sætter dem til en forstærker.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2012 at 12:06
Hey,

Kan se jeg har lavet en fejl. Re bliver kun omregnet i forhold til antal enheder. Jeg mÃ¥ lige kigge pÃ¥ det i aften. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2012 at 12:07
Kappen > Hvis du ved hvordan, er det ingen problem. Wink
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2012 at 12:08
Rx bliver kun brugt til at regne ny Qts og Qes ud. NÃ¥r jeg kalder mine grafer med Re_ skal jeg vel lægge Rx til ikke? 
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2012 at 22:59
Originally posted by syncroniq

Rx bliver kun brugt til at regne ny Qts og Qes ud. NÃ¥r jeg kalder mine grafer med Re_ skal jeg vel lægge Rx til ikke? 


Nemlig
Back to Top
D A O View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Mar 2010
Location: Fredericia
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote D A O Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2012 at 12:46
Hejsa

Du har gjort det muligt at opgive parameter i url strengen ! ( super duper )

Ville være lækkert hvis du kunne smide en tråd hvor disse muligheder uddybende beskrives, så man via url direkte kunne lave en beregning uden at skulle indtaste data igen og igen og ...

På forhånd mange tak

Hvis jeg skulle ha overset en tråd med og om dette emne, kunne en så smide et link ?

:-)
mvh Hans

Min Blog
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2012 at 13:00
Hey,

Det har man altid kunnet. Det er den mÃ¥de jeg har strikket det sammen pÃ¥. Grunden til at det ikke er nævn er, at jeg jo gerne vil have folk til at bruge hele websiden. 
Back to Top
D A O View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Mar 2010
Location: Fredericia
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote D A O Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2012 at 13:32
NÃ¥ OK Embarrassed

Har bare skrevet/spurgt om det før, og da jeg gerne vil undgå at skulle indtaste data igen og igen og igen
eller f.eks vil sende en mail for at andre kan se resultatet, så ville det godt nok være meget smart hvis det var beskrevet.


mvh Hans

Min Blog
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2012 at 13:59
Hey,

Planen (fb ~ før børn) var at man kunne oprette sig som brugere og gemme sine beregninger, dele dem, printe dem osv. Ja.. sÃ¥ fik vi børn. Ideen var der, men tiden var ikke. 

Folk må selvfølgelig gøre som de vil, og det er muligt at linke direkte til graferne i f.eks. forum osv. Det er bare ikke noget jeg har larmet med, da det ikke var en prioritet.

Jeg håber stadig jeg får tid til at lave et bruger modul, så man kan logge ind og gemme sine ting. Gerne op imod dette forums bruger database eller lign. Men lad os se hvornår jeg får tid. Én mand om sådan et projekt er lidt op af bakke.
Back to Top
D A O View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Mar 2010
Location: Fredericia
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote D A O Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Jun 2012 at 02:46
;)
Tillykke med de kære børn, de er også det vigtigste :) i livet

Jeg havde nu været tilfreds med en beskrivelse af URL kald 
De simple løsninger holder ofte længst hæ hæ



Edited by D A O - 30 Jun 2012 at 14:18
mvh Hans

Min Blog
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz