Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Ny 2,5 lagkage med kurver
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Ny 2,5 lagkage med kurver

 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 19>
Author
Message
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ny 2,5 lagkage med kurver
    Posted: 08 Jul 2012 at 21:36
Er der billeder af 178cmfronthøjttalerne på nettet? Thumbs Up
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jul 2012 at 22:32
Dem kunne jeg nu også gerne tænke mig at se!!! 1000 tak for roserne Smile Ja det er bestemt dejligt når man kan få lov til at føre sine drømme ud i virkligheden. Og endnu mere dejligt at få velsignelse til det af den man elsker. Med henblik på det med pladsen så har jeg jo kun haven når det er godt vejr og køkkenbordet er kun mit så lang tid at jeg lover at gøre rent efter mig Big smile

Som en side note så læste jeg den anden dag at mennesker med en hobby lever længere Wink


Edited by Bapu - 09 Jul 2012 at 01:57
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 15:58
Hej felsby
 
Jeg skal tage et billede i aften og smide det her ind på siden! Wink
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 17:02
Fedt!
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 20:36
Hej igen
Her er så et enkelt billede! Thumbs Up
 
Det er et byggesæt fra FreQuence, som jeg så selv har tegnet lidt om og lavet lidt om på de indre afstivninger.
 
Der er i alt 4 aktive subber med 4 x 120 watt forstærker, så der er god mulighed for et fornuftigt lydtryk i vores 20 m2 stue Tongue
 
Hilsner
 


Edited by Svenskeren - 03 Aug 2012 at 17:45
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 20:45
usynligt? Wink
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 20:56
Ha ha
Nej, men jeg kunne bare ikke finde ud af at sætte et billede ind i min post inden jeg havde postet den - og så derefter at åbne den igen og redigere Embarrassed
Teknik is not my best!! Tongue
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 21:13
De er flotte, Svensker! Er der bas?
Nu vil jeg holde mig fra yderligere kommentarer aht. tråden.
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jul 2012 at 21:21
JA - der er bas Thumbs Up
Og nu tilbage til Bapu!
Vi vil se flere billeder!! Cool
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jul 2012 at 00:08

De herre skal bestemt ikke holde sig tilbage af hensyn til mine følelser Wink Det er nogle smukke tårne du har bygget, dem har jeg set før Smile jeg hørte også nogle tårne med samme konstellation nede hos Frequence engang, de levere som du beskriver det et ganske flot lydtryk og især når stuen kun er 20 kvadratmeter, så meget tryk får jeg ikke. Mit næste projekt bliver også en sub, men det bliver en anden gang. Har du fulgt tegningerne slavisk eller har du givet dem lidt større kabinetter? 



Her er et enkelt skud efter at baflen har fået olie. Fruen i huset har fået den ide at den alligevel skulle have en kastanje rød farve, så jeg er ved at lave 2 nye bafler som skal erstatte dem i ser her. Samtidigt vil selve kabinetterne blive slebet fri for nister og appelsinhud og derefter få en klar mat lak så de fremstår lidt pænere en de gør på nuværende tidspunkt. Der vil selvfølgelig komme billeder med lidt Clevin forklaringer som processen skrider frem.

1000 tak for jeres interesse for mit projekt Embarrassed


Edited by Bapu - 10 Jul 2012 at 00:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz