Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Forberedelser og spørgsmÃ¥l
  New Posts New Posts RSS Feed: højtaler mÃ¥linger
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


højtaler målinger

 Post Reply Post Reply
Author
Message
marvil View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 22 Feb 2012
Location: horsens
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote marvil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: højtaler mÃ¥linger
    Posted: 10 Mar 2012 at 16:30
hej jeg har gang i et projekt hÃ¥ber pÃ¥ at kan fÃ¥ noget hjælp til højtaler mÃ¥ling mÃ¥ske nogle konkrete forslag jeg er i gang med et 3 vejs system hvor jeg har et stÃ¥lkabinet pÃ¥ 100liter beklædt med beton skal bruge scanspeak 26/4558T00 sammen med hypex1,2 sÃ¥ delefrekvensen er lagt fast 150hz diskanten bliver amt mundorf 1908  regner med afskæring ca 3500/ 4000 18 /dbmit problem er hvad skal jeg vælge af mellemtone jeg har bla akkuton c2/82 t4 ogsÃ¥ audax hm130z10 4stk vifa sg14sg04 kevler mÃ¥ske i appoge opstilling eller nogle audio teknologi 4 tommer ud over det har jeg ogsÃ¥ et par b&w 6" kevler enheder  er der nogle der kan hjælpe med forslag og mÃ¥ske lave nogle mÃ¥linger for mig
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mar 2012 at 18:11
lyder som et rigtig spændende projekt, har du nogle billeder af projektet?
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
marvil View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 22 Feb 2012
Location: horsens
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote marvil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mar 2012 at 19:06
ikke endnu  men jeg glemte at fortælle at bassen skal spille i trykkammer eller akustisk ventil hjemmelavet basrefleksrør fyldt med akustilux
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz