Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Salg
  New Posts New Posts RSS Feed: Kæmpeoprydning
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Kæmpeoprydning

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
Mingo View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 17 Aug 2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mingo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kæmpeoprydning
    Posted: 01 Dec 2011 at 05:27
Jeg har siden 1976 haft hold i højttalerbygning i den lokale ungdomsskole. På grund af alder (66) stopper jeg nu.
Jeg har gennem årene samlet en forfærdelig masse sammen af alt muligt, som jeg nu skal af med.
Hvordan kommer man af med følgende, når man gerne vil have ryddet helt op og vil af med det hurtigt?
1. Brüel & Kjær måleudstyr, som jeg fik foræret, men aldrig nogensinde har brugt.
2. En stor pult med massevis af delefilterkomponenter, så man ved hjælp af potmetre kan dreje sig frem til et godt delefilter til enhver konstruktion. Stammer fra nedlagt højttalerfabrik.
3. Masse af enheder, især diskanter, som jeg har fået købt alt for mange af. XT25, DX25, ScanSpeak S2010, men også andre SS typer.
4. Nogle ScanSpeak bas/mellemtoner.
5. Delefilterkomponenter. Masser af bipolare kondensatorer af "standardkvalitet", diverse modstande,
masser af færdige delefiltre til en gammel Audioscan konstruktion ALS 3, level controls, terminaler osv.
 
Så altså igen: Hvordan kommer jeg af med ovenstående hurtigt?
Jeg er klar over, at det bliver billigt, når det er så store portioner. B&K udstyret og den store filterpult vil jeg forære væk, hvis nogen vil afhente det.
 
 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 08:14
Hvilket B&K udstyr er der tale om?
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 09:31

Har du ikke en liste over de fleste større ting du sælger?

Det bliver nok svært at slippe af med det hele.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 10:19
Jeg kunne godt være interesseret i at hente din delefilter pult.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 10:21
Hvor i landet holder du til?
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 11:54
Yderst spændende.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
tobiazz View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 18 Nov 2011
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote tobiazz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 15:36
Hvad for nogle SS bas/mellemtoner har du liggende?

Og kunne også være interesseret i delfilter stumper/ht terminaler? Hvor i landet befinder det sig? :)

Tobias
Back to Top
Mingo View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 17 Aug 2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mingo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 17:30
USXX: Da jeg ikke har tingene hjemme hos mig selv, kan jeg ikke lige nu oplyse om B&K udstyret, men det kan jeg finde ud af senere. Jeg bor nordvest for Holstebro.
Kappen: Det kan vi godt finde ud af. Det skal dog påpeges, at pulten er et stort skrummel, som nok ikke kan være i alle biler. Jeg kan måle den, når jeg kan komme til den.
 
Hylle: Det, jeg har mest af, er omtalte diskanter plus rigtig mange kondensatorer i diverse størrelser.
 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 17:36
Alletiders! Jeg ser frem til at høre nærmere.
Back to Top
morellen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 14 Aug 2011
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 256
  Quote morellen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2011 at 20:04
Kunne godt være interesseret i nogle Scan Speak bas/mellemtoner og et sæt diskanter, hvis du har andre end de nævnte.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz