Forum Home Forum Home > Software > Simulerings software
  New Posts New Posts RSS Feed: NYT: Duelund synkronfilter targetkurver
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


NYT: Duelund synkronfilter targetkurver

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: NYT: Duelund synkronfilter targetkurver
    Posted: 21 Feb 2009 at 22:38
Hey,

Senilix og jeg har snakket sammen et stykke tid om hvad vi kunne lave af software folk kunne få gavn af. Vores første lille samarbejde vil vi nu vise her.

Senilix har konventeret Duelunds formler til VisualBasic som jeg så har lavet om til ASP. Det gør at du nu kan downloade Synkronfilter targetkurver online, klar til at putte ind i f.eks. LspCAD.

Prøv programmet her : Duelund Synkronfilter Targetkurver

Der vil nok blive lavet lidt udbygninger hen af vejen. Jeg vil prøve og lave en graf der viser afruldningerne inden man henter selve targetkurverne. Så kan man lege lidt med A og centerfrekvenserne inden man henter dem ned. Men det kommer når der bliver tid.
 
Du kan læse mere om Synkronfilteret her :
http://www.steenduelund.dk/download/duelund-filter.pdf

Håber i kan bruge det. Spred ordet :)

Hygge og tak til Senilix.


Edited by syncroniq - 22 Feb 2009 at 00:35
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2009 at 22:34
Hey,

Så er siden opdateret med en graf, så man kan se filterfunktionen inden man henter targetkurverne.

Håber det kan bruges, og tak til Selinix.

Jeg ville have lavet en tråd omkring de DALI Concept 6 jeg har arbejdet på, men tiden har bare ikke været til det. Jeg håber det bliver imorgen.

Edited by syncroniq - 25 Feb 2009 at 22:37
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2009 at 23:25
Virker ikke her.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Feb 2009 at 08:05
Hey,

Der var lidt bøvel igår, men det virker nu. Her i hvert faldet.

Funker det ikke?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Feb 2009 at 08:18
Jo! Nu kan jeg se den. Thumbs%20Up
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Apr 2009 at 14:42
Hey,
 
Vi har opdateret siden lidt. Nu kan man selv vælge antal punkter som ens target kurver skal bygges op med. Nogle måleprogrammer foretrækker et bestemt antal, men det skulle nu være fixet.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Feb 2010 at 13:28
Gammel tråd, men: Fantastisk. Har I mulighed for at lægge 4-vejs versionen ud også?

vH pH
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Feb 2010 at 14:18
Hey,

Har fået formlerne, har bare ikke haft tid desværre. Det var meningen for længe siden.
Har fået en datter, så alt går lidt langsomt for tiden. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Feb 2010 at 14:33
Det går vel ikke langsommere. Der er bare andre ting der er vigtigere. Har selv en 3-årig. Thomas Tog er helt fantastisk på anlægget ;)

vH pH
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2010 at 13:32
Traktor Tom lyder også rigtig fint i vores stue....;-)
 
De små æder meget tid...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz