Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: Beta pÃ¥ speakerbuilder pro
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Beta på speakerbuilder pro

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beta pÃ¥ speakerbuilder pro
    Posted: 20 Jun 2011 at 15:16
Hey,

Det asp modul jeg bruger til at tegne grafer med, udgår desværre på mit webhotel. Så alt kode der tegner grafer skal skrives om til et nyt modul som passer til den nye windows server. Urg....

Det kommer til at tage noget tid, og i vil (forhÃ¥bentlig) ikke kunne se forskel. 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Jun 2011 at 08:18
Godt at høre, at der sker noget på den front. Hvornår forventer du noget brugbart?
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jun 2011 at 10:10
Hey,

Jammen jeg har tre valg. 

1. At kode alt graf kode om til .net
2. Få lov at forblive på en Windows 2008 server lidt endnu (vinder kun tid)
3. Kod alt graf kode om til PHP og nyde friheden.

Problemet med valg 3 er tid. Det tager altsÃ¥ lidt tid at kode det om. Dels skal alt det logiske kodes fra ASP til PHP, og dels alt det grafiske fra et windows com objekt til PHP GD. 

Men det gør så også at man vil kunne hoste det selv i fremtiden hvis der kommer problemer. Samt at det vil kunne køre på alle linux webhoteller (dem er der rigtig mange af).

Mit hÃ¥b er egentlig at komme over pÃ¥ en Windows 2008 server sÃ¥ lang tid som mulig, og sÃ¥ bruge tiden pÃ¥  at kode det om til php. Det er bare møv irriterende nÃ¥r man allerede har lagt sÃ¥ meget arbejde i det, at det sÃ¥ skal gøres om forfra.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jun 2011 at 11:56
Hey,

Konvertede lige min http://www.softica.dk til et linux hotel, og testede om jeg kunne tegne i php.
Det fungere fint.


Fik også lagt et hurtig cms på hovedsiden, som jeg så senere skal bygge lidt på.


Edited by syncroniq - 24 Jun 2011 at 11:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz