Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Køb
  New Posts New Posts RSS Feed: Delefilter til F3 Satellit
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Delefilter til F3 Satellit

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
SH View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 09 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Delefilter til F3 Satellit
    Posted: 09 Mar 2011 at 22:36
Købes:Passive delefiltre til Ole Klifoths satellit højttalere (vist som selvbyggersæt i High Fidelity" for mange år siden, bas/mellemtone: Focal 5N401DB, diskant Dynaudio D28AF) 
SH
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mar 2011 at 17:43
Hej SH,
 
Der er nok ikke mange chancer for at der er nogle der ligger inde med et filter, men du kan da bare bygge det selv. Bygge artiklen kan sikkert findes på biblioteket. Der har jeg set artiklen for mange år siden.
Back to Top
senilix View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 146
  Quote senilix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mar 2011 at 16:39
Hej SH
 
Jeg har artiklen. Jeg kan godt scanne den, hvis det har interesse.
 
Mvh,
Senilix
Back to Top
SH View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 09 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mar 2011 at 02:05
Hej senilix!
Tak for tilbuddet, det vil jeg rigtig gerne have.
Mvh. SH
SH
Back to Top
senilix View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 146
  Quote senilix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mar 2011 at 20:08
Hej SH,
 
Du må undskylde det tog lidt tid. Jeg skulle lige have gravet det frem fra gemmerne Smile.
 
Henrik må lige tage bestik af om jeg overtræder nogle ophavsrettigheder. Jeg håber det ikke, da bladene + enheder ikke kan købes længere.
 
 
Giv mig et praj hvis kvaliteten er for dårlig.
 
Mvh,
Senilix
Back to Top
SH View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 09 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mar 2011 at 01:36
Hej Senilix.
Den er rigtig fin. Tusind tak!
 
Venlig hilsen SH
SH
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mar 2011 at 08:50
er der andre end mig der kan trække en tråd til verity audio højttalere med det design der?
Back to Top
Mik112 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 28 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 345
  Quote Mik112 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mar 2011 at 21:24
Man kan jo også få den tanke at: Er der sket noget de sidste 30 år? Filtre beregnet på en regnestok eller på een af de første lommeregnere er høj matematik set i forhold til at intet  kan beregnes/laves idag uden en PC og programmer til >15K. Prøver man er der dømt mobning. Ialtfald er/var konstruktionen ok og velspillende... Og det kan man så lure lidt over Big smile
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mar 2011 at 21:25
man kunne jo lave en A/B test
Back to Top
Mik112 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 28 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 345
  Quote Mik112 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mar 2011 at 21:35
Så skal der indhendtes data på enhederne, måles og bygges filtre... Det er vist ikke umagen værd. Min pointe er; at med de enheder bliver det nok ikke meget bedre end originalen:)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz