Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Valg af stumper
  New Posts New Posts RSS Feed: Forskel pÃ¥ 15W enheder fra Scanspeak?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Forskel på 15W enheder fra Scanspeak?

 Post Reply Post Reply Page  <1 567
Author
Message
SVJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 30 Dec 2010
Location: Denmark
Online Status: Offline
Posts: 22
  Quote SVJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Forskel pÃ¥ 15W enheder fra Scanspeak?
    Posted: 07 Feb 2011 at 09:02
Ã…hh kom nu :-)
Bruger de også 9700 diskanten?
 
Kan du ca huske front dimensionen? Min bliver 19,5*32. Hvis bryllups højttaleren har nogenlunde samme mål, burde jeg vel kunne benytte dit filter.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Feb 2011 at 09:24
Nej, der sidder en XT25-variant i den oprindelige Auditor (og sikkert også i den nyere Auditor Elipsa). Og nej, det filter får du ikke - det handler om et kunde/leverandør tillidsforhold. Jeg ville grave min egen grav (rent professionelt), hvis jeg begyndte at offentliggøre fortrolig viden.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Feb 2011 at 09:32
Fronten var 18 x 29 cm (B x H) udvendig - andet husker jeg ikke. Alle kanter var rundet med overfræser (R?) i bedste DIY-stil. Der blev brugt 19 mm MDF overalt. Affasning bag 15W'eren var 8 mm x 45°.
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Feb 2011 at 10:29
Nu må du ikke misforså det som et surt opkast, men uden viden om enhedernes eksakte placering på baffelen kan filteret vel ikke rigtigt bruge til ret meget...?
Synes det er rigtig fedt at der bliver smidt lidt projekter op herinde. Det vil helt sikkert hjælpe en masse af dem som ikke liiiiige selv kan måle og trimme, undertegnede inklusiv.
Mvh.
Friman
Back to Top
SVJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 30 Dec 2010
Location: Denmark
Online Status: Offline
Posts: 22
  Quote SVJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Feb 2011 at 10:38
Ulrik: Der manglede et Wink tegn i forrige post fra mig! Det var ogsÃ¥ kun ironisk ment! Jeg forstÃ¥r 100% at det filter ikke skal ud til offentligheden.
Jeg er bare glad for der er nogen kan og vil svare på alt de newbie spørgsmål fra mig af.
 
Friman: Jo, filteret skal tilpasses til den rigtige konstruktion! Men jeg vil bare gerne have lidt a læne mig op af, og prøve med i første omgang, inden jeg får dem målt igennem, så du har helt ret.
 
Ingen kommentare til den franske SA2K klon?
Back to Top
fimpe View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 08 Sep 2010
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote fimpe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mar 2011 at 15:31
Originally posted by ham_den_lange

Ellers skulle jeg bare få oprettet en tråd under "Mit DIY projekt".
Jeg kigger på det, når jeg kommer hjem i aften.
 
Vi holder stadig øje med "Mit DIY Projekt" men....?Big smile Big smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz