Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > MÃ¥linger
  New Posts New Posts RSS Feed: HJÆÆÆLP til clio, GRRRRRR
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


HJÆÆÆLP til clio, GRRRRRR

 Post Reply Post Reply
Author
Message
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: HJÆÆÆLP til clio, GRRRRRR
    Posted: 25 Jan 2011 at 18:15
HEJ drenge
 
nu har jeg haft mit clio til at fungere på min stationære med WIN7 64 bit
 
men jeg vil gerne have det til at ligge på min bærbare, den havde før vista på, så ville jeg jeg installere win7 32 bit, på den
 
så kommer den så og siger jeg har en defekt HDD, den har jeg så idag skiftet til en god HDD.
 
men den vil STADIG ikke have min firewire til at køre ordentligt, den hopper ind og ud hele tiden
 
er efterhånden kommet så langt at jeg har fået den til at starte clio op.
 
men den har ingen kontakt til clioboxen
 
jeg har kommunikeret med audiomagica, og har fået nogle opdaterede drivere, og det funger heller ikke
 
her er min tiggen og beden
 
er der nogen der vil hjælpe mig med at få pisset til at virke?
JEG sørger for aftensmad, drikke eller hvad vi nu har lyst til at hygge med til vi får det til at virke
 
jeg kan også komme ud til dig hvis det er, det er lettest for dig (tænker børn og besværlige koner og den dur)
 
HOPEFUL HELPS ronnie
Back to Top
Mik112 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 28 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 345
  Quote Mik112 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jan 2011 at 18:31
Jeg forstår din fustration, men kan desværre ikke hjælpe. Synes det er elendigt at audiomagica ikke kan skrive drivere der virker. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man skal rende rundt med 2 platforme før skidtet virker. Og Win7 ER ikke længere en nyhed.
Søger selv Clio, men venter helt klart med indkøb til driverne virker på Win7 platformen.
 
Håber du få løst problemet
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jan 2011 at 18:36
altså ifølge deres hjemmeside skulle de have lavet drivere der fungerer, men jeg tor der er nogle settings i min bios der ikke helt funger som de skal, derfor ville jeg gerne have hjælp, bruger resten af aftenen, på at forsøge at opdatere mine drivere til bundkortet
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jan 2011 at 18:46
NÅÅÅ nu skriver jeg sgu til audiomatica, og spørger om opgraderingen fra 8,5 til 10, er INKL den nye driver til win 7
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz