Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Salg
  New Posts New Posts RSS Feed: 15" PA bas-enheder - SOLGT!
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


15" PA bas-enheder - SOLGT!

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 15" PA bas-enheder - SOLGT!
    Posted: 21 Jan 2011 at 07:38
Helt i orden...
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jan 2011 at 11:13
Anyone..... er der virkelig ingen, der er interesseret i et ordenlig hug i mellemgulvet? Den vil egne sig fortrinligt til et 3-vejs system, hvor den også spiller i "kick-bas" området - SLAM!
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jan 2011 at 11:38
Originally posted by USXX

Anyone..... er der virkelig ingen, der er interesseret i et ordenlig hug i mellemgulvet? Den vil egne sig fortrinligt til et 3-vejs system, hvor den også spiller i "kick-bas" området - SLAM!
Uhhhh, der er nu altså ikke noget som et godt tørt hug i mellemgulvet. Jeg husker det svært fra de tidligere amatør-boxe-dage....Big smile
Hvis husfreden skal holdes nogenlunde i skak, så tror jeg ikke det er 15" jeg skal komme med til mors dag....Wink
Mvh.
Friman
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jan 2011 at 12:02
Originally posted by friman

Originally posted by USXX

Anyone..... er der virkelig ingen, der er interesseret i et ordenlig hug i mellemgulvet? Den vil egne sig fortrinligt til et 3-vejs system, hvor den også spiller i "kick-bas" området - SLAM!
Uhhhh, der er nu altså ikke noget som et godt tørt hug i mellemgulvet. Jeg husker det svært fra de tidligere amatør-boxe-dage....Big smile
Hvis husfreden skal holdes nogenlunde i skak, så tror jeg ikke det er 15" jeg skal komme med til mors dag....Wink
LOLLOL Ja en ordentlig i mellemgulvet til mors dag er nok  ikke lige det hun havde tænkt sig LOL
Michael
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jan 2011 at 12:42
Originally posted by m@dsen

Originally posted by friman

Originally posted by USXX

Anyone..... er der virkelig ingen, der er interesseret i et ordenlig hug i mellemgulvet? Den vil egne sig fortrinligt til et 3-vejs system, hvor den også spiller i "kick-bas" området - SLAM!
Uhhhh, der er nu altså ikke noget som et godt tørt hug i mellemgulvet. Jeg husker det svært fra de tidligere amatør-boxe-dage....Big smile
Hvis husfreden skal holdes nogenlunde i skak, så tror jeg ikke det er 15" jeg skal komme med til mors dag....Wink
LOLLOL Ja en ordentlig i mellemgulvet til mors dag er nok  ikke lige det hun havde tænkt sig LOL
Michael
Nej, og for mit vedkommende ville det nok være pænt upassende eftersom hun bærer rundt på nummer 2....Big smile
Mvh.
Friman
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2011 at 13:40

Af ren og skær barmhjertighed (og for at komme af med dem) har jeg valgt at nedsætte prisen for dette sæt til DKK 1900,-

Længere ned kommer de ikke (så bruger jeg dem hellere selv) - det er f...... billigt!


Edited by USXX - 11 Feb 2011 at 13:41
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2011 at 14:19

Jeg kan først overfører grunker næste fredag. Deal ?

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2011 at 14:38
Deal !
 
Henter du dem selv?
 
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2011 at 15:07
Super. De skal sendes.
 
 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2011 at 15:10
Så kommer fragten oveni...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz