Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: DIY træf
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


DIY træf

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: DIY træf
    Posted: 07 Nov 2012 at 11:25
Hvad er folk villig til at bruge på sådan en hygge træf over et par dage.
 
er det en plovmand eller?
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2012 at 21:14
Jeg kunne også godt være interesseret i at deltage, kunne jo være en god måde at lære af andre mere erfarne på.
Mvh Martin
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Nov 2012 at 15:55
Hvad er folk villige til at betale?
 
Jeg tænker det er noget med at folk forudbetaler så der ikke er en der hænger på den økonomiske risiko..
Back to Top
Lgrau View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 22 Nov 2011
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote Lgrau Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Nov 2012 at 10:39
Hej,
 
Super ide'  Jeg ville da gerne troppe op med et par HT med digital filtre hvis jeg kan fÃ¥ bakset dem  ned fra loftet Smile.
 
Lader til du har lagt det på hylden Busk?
 
Jeg bor godt nok ikke særligt centralt (30km syd for Tønder, Ja i tyskland). Men er ikke helt umuligt at jeg kunne låne en skole til formålet.
 
Hilsen Lennart
Back to Top
JH View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 23 Aug 2009
Location: Nivå
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote JH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2012 at 16:46
Hej,

jeg vil da gerne ofre en plovmand eller to på et sådan arrangement. Der skal jo også være plads til lidt hygge og god mad.

En hel dag f.eks. Lørdag til lyttesessioner. Opstilling/forberedelse allerede Fredag aften/fredag morgen.

Nedpakning af grej Søndag...

Odense eller deromkring er vel acceptabelt for de fleste, hvis vi fra Nordsjælland skal med.

/JH
Back to Top
marvil View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 22 Feb 2012
Location: horsens
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote marvil Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2012 at 18:28
fyn vil være oplagt
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Dec 2012 at 15:51
Er der ikke en hifi klub i odense eller omegn der kunne have egnet lokaler til en flok glade nørder som os?
Back to Top
JH View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 23 Aug 2009
Location: Nivå
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote JH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Dec 2012 at 19:57
Hej,
 
Der skal også være et lokale til loppemarked. Er sikker på at der er mange som har nogle enheder som de ikke ønsker/nænner at sælge igennem den blå avis.
 
/JH
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz