Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Delefiltre
  New Posts New Posts RSS Feed: Hjælp til mini 2vejs
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hjælp til mini 2vejs

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjælp til mini 2vejs
    Posted: 28 Okt 2010 at 22:39
ja geteningen ser forkert ud, det ligner lidt den samme refleksion kommer 2-3 gange. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 08:14
Originally posted by Boberik

ja geteningen ser forkert ud, det ligner lidt den samme refleksion kommer 2-3 gange. 


Jeg synes da ikke jeg kan se at målingen på nogen måde fejler noget. Hvad er det for en refleksion du mener kommer 2-3 gange?
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 08:23
Hey,

For mig ser puklen ved 300-400 Hz helt forkert ud. Jeg nægter at tro enheden spiller sÃ¥dan. 

Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 09:51
Originally posted by kappen

Originally posted by Boberik

ja geteningen ser forkert ud, det ligner lidt den samme refleksion kommer 2-3 gange. 


Jeg synes da ikke jeg kan se at målingen på nogen måde fejler noget. Hvad er det for en refleksion du mener kommer 2-3 gange?

jeg syntes begge mÃ¥linger er alt for "livlige" nægter at tro de mÃ¥ler sÃ¥dan. Jeg ved ikke hvad der er gjort forkert, men er overbevist om det ikke helt er rigtigt, mÃ¥ske tager jeg fejl ? 

I sÃ¥ fald, er de godt nok svære at fÃ¥ lavet et pænt filter til uden alt for store peaks. 
Back to Top
ABJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 Okt 2010
Location: Denmark
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote ABJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 11:29
Originally posted by Boberik

Originally posted by kappen

Originally posted by Boberik

ja geteningen ser forkert ud, det ligner lidt den samme refleksion kommer 2-3 gange. 


Jeg synes da ikke jeg kan se at målingen på nogen måde fejler noget. Hvad er det for en refleksion du mener kommer 2-3 gange?

jeg syntes begge mÃ¥linger er alt for "livlige" nægter at tro de mÃ¥ler sÃ¥dan. Jeg ved ikke hvad der er gjort forkert, men er overbevist om det ikke helt er rigtigt, mÃ¥ske tager jeg fejl ? 

I sÃ¥ fald, er de godt nok svære at fÃ¥ lavet et pænt filter til uden alt for store peaks. 

Kan det være fordi kabinettet ikke er lukket helt bagtil? Jeg har stoppet hullerne til terminal og basrefleks ud med dæmpeuld, de er ikke lukket da jeg ikke har modtaget delene endnu. 
Back to Top
ABJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 Okt 2010
Location: Denmark
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote ABJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 13:36
Har samlet nogle målinger i en zip fil..

Jeg har anmodet om at deltage til weekendens arrangement, der kunne jeg muligvis smugle konstruktionen med, hvis altså der stadig er plads til arrangementet.


Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Okt 2010 at 14:18
Hey,

NÃ¥, kan se min Clio 7 ikke kan læse Clio 8 filer. 

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz