Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Søger hjælp til sitet
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Søger hjælp til sitet

 Post Reply Post Reply
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Søger hjælp til sitet
    Posted: 29 Aug 2010 at 10:40
Hey,
 
Vi har nu drevet det her forum i et godt stykke tid. Og jeg syntes det går super fedt. Ingen ballade, mundhuggeri, mudderkast eller lign.
 
Jeg har mange ideer til sitet her, og har arbejdet længe på dem. Desværre må jeg lidt kaste håndklædet i ringen og melde ud at tiden er alt for småt.
 
Jeg ville gerne have hovedsiden www.speakerbuilder.dk lavet om, sÃ¥ forum bliver en intergreret del. Jeg ville gerne have lavet http://pro.speakerbuilder.dk lavet færdig sÃ¥ firmaer kunne oprettes og selv tilføje/rette deres enheder. Jeg ville ogsÃ¥ gerne have arrangeret flere hyggedage hvor man kunne vise sit DIY frem. Det kunne da være sjovt at høre nogle af alle de DIY projekter der er vist frem herinde.
 
Men, jeg har bare ikke tid. Vi har 2 børn (3md og 1½år), og det tager alt min tid.
 
Siden her er "non-profit" som sådan. Kun google reklamerne hiver lidt penge ind (ca 600kr på 14md). Forum koden koster 700 om året med licens til opgradering.
 
Så hvis nogen vil hjælpe til, må i endelig sige til.
Det skal siges at websitet er kodet i ASP, men serveren understøtter .NET hvis det er.
pro.speakerbuilder er også lavet i ASP over en lille access database. Så det er meget nemt, for folk der kan ASP.
 
Al hjælp er velkommen. Så længe den er lidt struktureret selvfølgelig :)
Så kast mig en mail hvis du har lyst/vilje/evne til at give en hånd med.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2010 at 19:19
Jeg har desværre ingen former for evner i at kode noget som helst, Men hvis der er andet jeg kan hjælpe med må du sige til.

Ideen med at lave en samling hvor folk tager deres selvbyg med er en super fed idé, man kunne vel lave en weekend et eller andet sted i landet hvor der er plads og så lave et helt arrangement ud af det.

Jeg stiller meget gerne op, med anlæg og nogen af de ting jeg har fået lavet. Og hvis vi skal finde ud af at arrangere det, så stiller jeg mig gerne op som primus motor på det.

Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2010 at 19:19
Forøvrigt tillykke med indlæg nummer 700Clap
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
JH View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 23 Aug 2009
Location: Nivå
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote JH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Sep 2010 at 09:50
Hej,
 
Kunne man ikke flytte hjemmesiden eller dele af hjemmesiden over på en platform som ikke kræver programeringsevner. F.eks. Forum delen?
 
Koster nok lidt, men jeg vil gerne spæde til, hvis andre gør det samme.
 
Det jeg savner mest er en projektside hvor medlemmerne præsenterer deres projekter med fotos, tegninger, byggebeskrivelse, målinger osv. Gerne til download i pdf format. En anden side til downloadning af T/S og frekvensdata for enheder osv.
 
JH/
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Sep 2010 at 14:34
Hey.
 
Hvis der skal ordnes noget grafik, hjælper jeg gerne.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Sep 2010 at 20:39
Hey,
 
Selve forum er et færdig produkt jeg har købt (ca 700kr). Så det kører fint.
Men selve hovedsiden (www.speakerbuilder.dk) er et simpelt cms system jeg selv har lavet, og halter nu efter.
 
Men jeg vil spørge mine kollegaer, om de kender nogle gode nogle. Ved én er ekspert i Typo3 cms som kan alt. Men så er vi tilbage til problemer omkring php vs asp og serverhosting.
 
Jeg vil grave lidt. Ville gerne lave det, så det ikke kostede penge for nogen.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Sep 2010 at 13:11
Hvis nogen kan lave et flot favicon, ville det være fedt :


Arbejder nu på den nye hjemmeside. Viser den frem lidt senere.
Skal lige have lidt mere pÃ¥ plads. 
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Sep 2010 at 14:03
Originally posted by syncroniq

Hvis nogen kan lave et flot favicon, ville det være fedt :

 
Der skal du have fat i Neeper. Han er top notch til alt det der designhalløj....Smile
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Sep 2010 at 14:09

Er det, det ikon som vises i url ? 

Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Sep 2010 at 15:11
Hey,

Ja, det er det for url'n. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz