Forum Home Forum Home > Brancheområde > RABU-Acoustics
  New Posts New Posts RSS Feed: SB Satori
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

SB Satori

Post Reply Post Reply Page  <1 181920
Author
Selvbygger
Selvbygger

Online Status: Offline
  Quote Juhleren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SB Satori
    Posted: 22 Jan 2015 at 15:14
Tak for afklaringen Ulrik. Det er nok min ønsketænkning der løb afsted med mig i kontekst af NAC tråden. Uanset hvad synes jeg at det er en fremragende ide at lave nogle enheder der er optimeret til mindre kabinetter. Alu eller ej :-)
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jan 2015 at 18:15
Originally posted by Juhleren

Jeg kan kun sige at jeg er MEGET tilfreds med de SB alu enheder jeg har prøvet :-) 
1" tweeteren spreder fremragende med "normal" undersænket montering og bliver en sand giant-killer i en 17cm waveguide! 17cm 8ohm mellembassen spiller utroligt åbent og rent. Hvis SB på et tidspunkt skulle finde på at lave en 2-3" øvre mellemtone i 88-91dB/2.83V kategorien med metalmembran vil der ikke være et øje tørt fra min side ;) 
Har du en tråd med dit SB26 alu projekt?

Jeg booket en CNC-drejebænk om halvanden måned til en waveguide, der ikke er langt fra den yderdiameter du nævner. Det er jeg spændt på :-)
Diy - was sonnst?!
Back to Top
Juhleren View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger

Quote Juhleren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jan 2015 at 19:14
Originally posted by JAV

Originally posted by Juhleren

Jeg kan kun sige at jeg er MEGET tilfreds med de SB alu enheder jeg har prøvet :-) 
1" tweeteren spreder fremragende med "normal" undersænket montering og bliver en sand giant-killer i en 17cm waveguide! 17cm 8ohm mellembassen spiller utroligt åbent og rent. Hvis SB på et tidspunkt skulle finde på at lave en 2-3" øvre mellemtone i 88-91dB/2.83V kategorien med metalmembran vil der ikke være et øje tørt fra min side ;) 
Har du en tråd med dit SB26 alu projekt?

Jeg booket en CNC-drejebænk om halvanden måned til en waveguide, der ikke er langt fra den yderdiameter du nævner. Det er jeg spændt på :-)

Hej JAV, jeg har desværre ikke posted nogen tråd om projektet men jeg kan sige at jeg brugte denne Monacor waveguide: http://www.europe-audio.com/Product.asp?Product_ID=5216
sb26 er egentligt lidt for lille til den, men dem passet sammen og eksperimentet lød rigtigt godt.
Glæd dig til at høre den i waveguide. Det klær den!

mvh, 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz