SB Satori |
Post Reply ![]() |
Page <1 181920 |
Author | ||
Juhleren ![]() Selvbygger ![]() Joined: 26 Jun 2011 Location: Danmark Online Status: Offline Posts: 42 |
![]() ![]() ![]() Posted: 22 Jan 2015 at 15:14 |
|
Tak for afklaringen Ulrik. Det er nok min ønsketænkning der løb afsted med mig i kontekst af NAC tråden. Uanset hvad synes jeg at det er en fremragende ide at lave nogle enheder der er optimeret til mindre kabinetter. Alu eller ej :-)
|
||
![]() |
||
JAV ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 04 Jan 2010 Online Status: Offline Posts: 904 |
![]() ![]() ![]() |
|
Har du en tråd med dit SB26 alu projekt? Jeg booket en CNC-drejebænk om halvanden måned til en waveguide, der ikke er langt fra den yderdiameter du nævner. Det er jeg spændt på :-)
|
||
![]() |
||
Juhleren ![]() Selvbygger ![]() Joined: 26 Jun 2011 Location: Danmark Online Status: Offline Posts: 42 |
![]() ![]() ![]() |
|
Hej JAV, jeg har desværre ikke posted nogen tråd om projektet men jeg kan sige at jeg brugte denne Monacor waveguide: http://www.europe-audio.com/Product.asp?Product_ID=5216 sb26 er egentligt lidt for lille til den, men dem passet sammen og eksperimentet lød rigtigt godt. Glæd dig til at høre den i waveguide. Det klær den! mvh,
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 181920 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |