Smæk for alle pengene (AM 3.4) |
Post Reply ![]() |
Page <1 293031 |
Author | |
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2613 |
![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mar 2017 at 10:08 |
Det er jo det, der er spændende. Man skal vide/lære, hvor man skal trimme. Hvis man famler i blinde, er det svært. Det er her, erfaringen kommer ind. Du skal kunne måle - så kommer du hurtigt til det punkt, hvor du kan begynde at hive i nogle få rigtige håndtag. Men ja, der er meget, der skal spille sammen.
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2613 |
![]() ![]() ![]() |
Jeg skal lige tilføje, at jeg er virkelig glad for højttalerne, som de er blevet, og hvis lejligheden byder sig, vil jeg meget gerne demo dem igen. Alt hænger super godt sammen, og de er enormt dynamiske. Hugget i bassen (hele området) er fantastisk - det fik I vist ikke for alvor oplevet ved julefrokosten.
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Her er så diagrammet for det endelige filter.
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Og her er så den fysiske realisering.
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 293031 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |