Smæk for alle pengene (AM 3.4) |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 31> |
Author | |
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2614 |
![]() ![]() ![]() Posted: 18 Jun 2016 at 12:56 |
Så er de grundet første gang...
![]() |
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2614 |
![]() ![]() ![]() |
Fremskridt - nu begynder man at kunne forestille sig resultatet (trods de endnu engang elendige mobilbilleder).
![]() ![]() |
|
![]() |
|
JAV ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 04 Jan 2010 Online Status: Offline Posts: 918 |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
friman ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() ![]() |
De bliver simpelthen for fede....!
Jeg er helt pjattet med det old school potente look...
![]() |
|
Mvh.
Friman |
|
![]() |
|
syncroniq ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Online Status: Offline Posts: 1569 |
![]() ![]() ![]() |
Godt du ikke er på akkord
![]() Ser fedt ud.
|
|
![]() |
|
Lareds ![]() Medbygger ![]() Joined: 23 Apr 2014 Online Status: Offline Posts: 11 |
![]() ![]() ![]() |
Nå det er dem du arbejder på lige nu. Glæder mig til at se og høre dem på et tidspunkt ;)
Er der blot puttet butyl på de 2 sider i baskammeret? Ikke top/bund?
|
|
-Lareds | Lukas
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Der er kun butyl på siderne - det er de flader, der potentielt kan virke som uønskede "membraner", og som derfor bør dæmpes.
|
|
![]() |
|
Hylle ![]() Pro medlem ![]() Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Online Status: Online Posts: 469 |
![]() ![]() ![]() |
Det ser godt ud! Glæder mig til, at høre dem til julefrokosten
![]() Mit Clio Lite er død, så i andre må holde fanen højt....
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Så er de endelig malet og klar til at få monteret enheder - nu skal der laves filter!
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
...sider mangler stadig overfladebehandling - de får enten olie eller bliver poleret op med voks.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 31> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |