Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Hyggeaften med Clio.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hyggeaften med Clio.

 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message
3Cubed View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 08 Jun 2010
Location: CPH
Online Status: Offline
Posts: 22
  Quote 3Cubed Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hyggeaften med Clio.
    Posted: 16 Jun 2010 at 10:52
Jeg er også klar!!! Lyder fedt.... :-)
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jun 2010 at 11:40
Når det sker, så husk lige at få taget lidt billeder og lav en tråd herinde om arrangementet :)
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jun 2010 at 15:01
Syncroniq: Jeg misforstod dit indlæg, beklager :-(

Vi skal nok få taget en masse billeder, det ser ud til vi kommer nogle stykker, så det skal nok blive godt, dog syntes jeg det er vigtigt at når den endelige dato kommer på, at man kun siger ja hvis man er 100% sikker på at møde op, det er jo kedeligt at være 2 når der har været 10 tilmeldte. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jun 2010 at 16:01
Hey,

Når i har en dato på plads, kan jeg smide det i kalenderen her på siden. Så opretter jeg et kalender indlæg. Find gerne ud af præcis hvad der skal ske på dagen så vi kan få det med. Hvem fremviser og fortæller osv. Vil det kun dreje sig om Clio, eller også LspCAD, Cadsod eller andre programmer?

Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jun 2010 at 19:08
Skal ske hr. :-D
Back to Top
3Cubed View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 08 Jun 2010
Location: CPH
Online Status: Offline
Posts: 22
  Quote 3Cubed Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jun 2010 at 04:35
Nu tidligere datoen bliver lagt fast, des lettere bliver det for mig (og sikkert også andre) at få det til at passe og evt. bytte vagter og hvad det ellers må kræve af kneb, for at få det til at passe. :-)) Under alle omstændighedder er det en rigtig god ide og en fin mulighed for at suge noget viden og fiduser til sig! :-)
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jun 2010 at 08:21
Originally posted by 3Cubed

Nu tidligere datoen bliver lagt fast, des lettere bliver det for mig (og sikkert også andre) at få det til at passe og evt. bytte vagter og hvad det ellers må kræve af kneb, for at få det til at passe. :-)) Under alle omstændighedder er det en rigtig god ide og en fin mulighed for at suge noget viden og fiduser til sig! :-)
Lige præcis!!!
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jun 2010 at 18:24
Det er helt korrekt, og så tidligt jeg overhovedet kan vil der komme en dato på. Inden jeg ville begynde at stable et arrangement på benene, ville jeg lige høre om der var stemning for det, og det var der så, så kan jeg arbejde videre på en dato. Dog er i velkommen til at skrive hvornår det IKKE skal være, planlagt sommerferie mm.


Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Aug 2010 at 15:34
Hey,

Vil høre om der er noget nyt? Har i fundet en dato?
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Aug 2010 at 08:32
Ja, er der noget nyt.....?
 
(kan ikke selv deltage d.21, d.28 og d.29 i indeværende måned)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz