Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Hyggeaften med Clio.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hyggeaften med Clio.

 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>
Author
Message
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hyggeaften med Clio.
    Posted: 28 Okt 2010 at 19:01
Ja det var klart en mulighed, har dog målt den igennem 1 gang, og efter hvad jeg kunne se, så havde du ikke indtastet delay i LspCad ? 


Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Okt 2010 at 20:41
Hey,

Det var før vi kendte alt det med delay. Men målingerne på speakerbuilder er fra Clio hvor du kan se fasen er rigtig god, og det samme liniariteten. Det er ikke fra LspCAD.

De burde altså få dem spillende. Det er ikke smart at have dem stående til pynt kun, i en selvbyggerbutik. Men de er gode at øve sig på, og i kunne jo sagtens lave filterne uden for kassen, så i kan prøve forskellige.
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Okt 2010 at 22:41
Jeg er helt enig, problemet ligger nok lidt i at der står en ny mand i butikken, som har haft ret meget at se til for at få "vendt skuden" 

Filtrene er lavet, det eneste der halter er de terminal plader..

Om ikke andet kan man sige, hellere have 4 gode kits end 15 middelmådige, ingen nævnt, ingen glemt. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 08:21
Hey,

Jeg ved godt det er noget af en opgave at overdrage. 
Men de burde jo have været gjort klar for... 2-3-4 år siden? 
Men tror problemet tit har været at de har haft for travlt, og for mange ting at se til. Forstår ikke helt hvorfor de f.eks. sælger bilstereo. De burde være en ny butik med en dedikeret sælger til det. 

Men ja, hellere nogle gennemarbejdet kits med god dokumentation. Så må det tage den tid det tager. Håber også de får kigget på deres hjemmeside. Der er lidt 80'er stil over designet Big smile

Men i må endelig huske og tage billeder på dagen, så vi andre kan følge med også. Hvis i kan filme vil det også være super. HamDenLange er utrolig fotogen ved jeg, så det kan jeg ikke forestille mig han har noget imod. Embarrassed
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 08:46
jeg tror du trænger til briller...
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 09:20
Hey,

Fik briller for 2½ år siden. Tongue 
Han mente jeg var nærsynet, min kone mente jeg var snæversynet.


Edited by syncroniq - 29 Okt 2010 at 09:20
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 09:49
Originally posted by syncroniq

Hey,

Jeg ved godt det er noget af en opgave at overdrage. 
Men de burde jo have været gjort klar for... 2-3-4 år siden? 
Men tror problemet tit har været at de har haft for travlt, og for mange ting at se til. Forstår ikke helt hvorfor de f.eks. sælger bilstereo. De burde være en ny butik med en dedikeret sælger til det. 

Men ja, hellere nogle gennemarbejdet kits med god dokumentation. Så må det tage den tid det tager. Håber også de får kigget på deres hjemmeside. Der er lidt 80'er stil over designet Big smile

Men i må endelig huske og tage billeder på dagen, så vi andre kan følge med også. Hvis i kan filme vil det også være super. HamDenLange er utrolig fotogen ved jeg, så det kan jeg ikke forestille mig han har noget imod. Embarrassed


Vi er da helt enig, man skal nemlig huske hvad DAT har stået for i over 25 år, og det er jo ikke ligefrem bilstereo. Men jeg syntes da der er sket god fremgang i butikken, og der er også kommet nogle nye kits. Det tager tid det hele, og sådan er det jo bare, det vigtigeste er jo at vide hvor man vil hen og hvad man vil, og det er gjort ret klart, så det er jo en start :D 

Jeg skal personligt nok tage en masse billeder :D 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 10:43
Hey,

Det lyder super godt. Glæder mig til at høre mere.
Kan være vi får de nye kits at se også, os der bor uden for københavn.
De skal huske at det ikke er alle der kommer forbi butikken.
Back to Top
ABJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 Okt 2010
Location: Denmark
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote ABJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 11:41
Hvis det er muligt, så vil jeg meget gerne deltage her på søndag.

Er det et heldags arrangement eller hvad er tankerne omkring det?
Back to Top
Boberik View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 11 Dec 2009
Location: Greaa
Online Status: Offline
Posts: 316
  Quote Boberik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Okt 2010 at 14:21
Henrik: Ja måske, hvem ved.. Mon ikke de kommer på hjemmesiden en dag :D 1skridt af gangen..

ABJ: Du er selvfølgelig velkommen, og det starter som sagt kl 10.00 og vil tro det slutter omkring 17-18 stykker. Men tror ikke der er nogle der vil se ondt på dig, hvis du kun har mulighed for at "lege" til kl 15 fx.. LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz