Forum Home Forum Home > Selvbyg af hĂžjttaler > Valg af stumper
  New Posts New Posts RSS Feed: Link trĂ„den
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Link trÄden

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: StorkĂžbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Link trĂ„den
    Posted: 28 Maj 2018 at 09:30
Originally posted by felsby

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De fÄr ikke sÄ gode anmeldelser pÄ Trustpilot, sÄ jeg har aldrig turdet handle hos dem.
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Online Status: Offline
Posts: 372
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 09:33
Loudspeakerfreaks.com fĂ„r meget dĂ„rlige ord med pĂ„ vejen pĂ„ bla diyaudio.com. De leverer ikke eller er ekstremt lang tid om at levere. Og de svarer aldrig pĂ„ mails/telefon.  Bare lige til advarsel Smile
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:11
ĂŠrgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:23
Originally posted by felsby

ĂŠrgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...

StĂžrre end Jantzen's?
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:47
Originally posted by USXX

Originally posted by felsby

ĂŠrgerligt, for de har et stort udvalg i spoler...
StĂžrre end Jantzen's?

Muligvis ikke, men de forhandlere der sÊlger Jantzen nÊvner ikke sÄ mange - men de kan mÄske skaffe hele udvalget?
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 10:51
Originally posted by Enthusiast

Originally posted by felsby

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De fÄr ikke sÄ gode anmeldelser pÄ Trustpilot, sÄ jeg har aldrig turdet handle hos dem.

Min eneste erfaring med dem er negativ. Jeg bestilte netop forskellige delefilterkomponenter. De trĂŠkker pengene fĂžr varer er afsendt (hvad de gerne mĂ„). Jeg hĂžrte intet fra dem trods flere rykkere pr mail. INTET. Jeg mindes det strakte sig over flere uger. Der skete fĂžrst noget, HURTIGT! - Da jeg skrev at min bank ville trĂŠkke pengene retur til mig hvis de ikke selv kunne finde ud af det. Det var noget banken tog MEGET alvorligt kan jeg fortĂŠlle. 

MĂ„ske er det blevet bedre. Jeg har bare ikke lyst til mĂ„ske at skulle vente en mĂ„ned pĂ„ at varer bliver afsendt. 
Back to Top
Sune K View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 29 Dec 2011
Online Status: Offline
Posts: 76
  Quote Sune K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maj 2018 at 14:59
Originally posted by Roky

Originally posted by Enthusiast

Originally posted by felsby

Stort udvalg i delefilterkomponenter: http://loudspeakerfreaks.com/intro.asp

Har du gode erfaringer med dem?
De fÄr ikke sÄ gode anmeldelser pÄ Trustpilot, sÄ jeg har aldrig turdet handle hos dem.

Min eneste erfaring med dem er negativ. Jeg bestilte netop forskellige delefilterkomponenter. De trĂŠkker pengene fĂžr varer er afsendt (hvad de gerne mĂ„). Jeg hĂžrte intet fra dem trods flere rykkere pr mail. INTET. Jeg mindes det strakte sig over flere uger. Der skete fĂžrst noget, HURTIGT! - Da jeg skrev at min bank ville trĂŠkke pengene retur til mig hvis de ikke selv kunne finde ud af det. Det var noget banken tog MEGET alvorligt kan jeg fortĂŠlle. 

MĂ„ske er det blevet bedre. Jeg har bare ikke lyst til mĂ„ske at skulle vente en mĂ„ned pĂ„ at varer bliver afsendt. 

Jeg har udelukkende gode erfaringer med Loudspeakerfreaks? Confused

Har handlet en del gange og altid spurgt pÄ special-tilbud (Request Quote). De har altid haft skarpe priser, hvis man kan acceptere at leveringstiden kan vÊre lang. Man kan blive irreteret over de ikke skriver forventet leveringstid i/ved indkÞbsvognen, men at man i stedet skal tjekke hver enkelt komponent og derefter selv tage den lÊngste levering?

Har endda oplevet en enkelt gang de sendte hvad de havde pĂ„ lager, da leveringstiden pĂ„ sidste stump var rigtig lang. Denne eftersendte de sĂ„ uden beregning Clap
--
Sune K
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz