Forum Home Forum Home > Brancheområde > RABU-Acoustics
  New Posts New Posts RSS Feed: Rabu Træf med fokus på SB
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Rabu Træf med fokus på SB

Post Reply Post Reply
Author
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Rabu Træf med fokus på SB
    Posted: 07 Apr 2010 at 10:20
Vi nærmer os d. 30 som er "den store bede dag". 

Hvis der er stemning for det og alle kan nå det, vil vi i Rabu forsøge at få et træf stablet på benene.

Fokus vil primært ligge på SB Acoustics. Jeg har selv en 3Vejs som vi skal lytte på og Henrik vil også medbringer nogle kits. Så programmet består primært i at få lyttet til nogle højttalere og få en god selvbygger snak. 

Hvad siger i? Er det det helt urealistisk at lægge det der? Ellers finder vi bare en anden dag længere fremme i kalenderen.

Sidst vi holdte træf, mødte over halvdelen af de tilmeldte ikke op, i skulle vel ikke ligge inde med nogle forslag til hvordan man kan undgå dette?

Det kan måske lige nævnes at det er muligt at se alle SB Enhederne på træffet og gøre en rigtig god handel.

Edited by kappen - 07 Apr 2010 at 10:21
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Online Status: Offline
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 10:23
Hvor henne ville det blive afholdt.?
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 10:28
Det er ikke 100% på plads endnu, men det bliver ihvertfald i Midtjylland og garanteret også Silkeborg.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 10:34
Hey,

Man burde kunne lave noget fælleskørsel fra Sjælland. Jeg kan tage folk med fra Randersområdet hvis det er.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 10:37
Vedr. fremmøde: En mindre brugerbetaling er vist den eneste måde, når man møder op, refunderes beløbet, møder man ikke, er det tabt.

Længere frist er altid godt pga. arbejds- famiiekalendere. Den 30. er desværre umuligt for mig. Den 27. eller 28. er bedre, men uden tvivl umuligt for andre.

Edited by bknielsen - 07 Apr 2010 at 10:38
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 11:56

Tror mange ikke kom sidst, da fristen var for kort.

Jeg kan heller ikke d. 30. Kan dog også d. 27. og 28.
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 13:12

28 eller 30 er bedst for mig. Køre fra København hvis det skal være.

Michael
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2010 at 16:23
Jeg må også melde pas på d. 30. desværre. :(
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Apr 2010 at 08:16
Vi har et rimelig stramt program omkring den weekend. Havde arrangementet været på djævleøen, så kunne jeg nok have kommet et par timer, men transporten til Jylland og retur bliver for tidskrævende...

Så jeg må melde pas... (med mindre i flytter over bæltet:-)
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Sep 2010 at 11:22
Er det helt dødt dette arangement?
Michael
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz