Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Ã…bent hus hos Scan-speak
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Ã…bent hus hos Scan-speak

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ã…bent hus hos Scan-speak
    Posted: 23 Feb 2024 at 09:35
Originally posted by felsby

Originally posted by USXX

Jeg kan desvaerre ikke deltage (selv om jeg skam gerne ville gense stedet), da jeg skal udvikle nogle hoejttalere den dag Confused. Til gengaeld; hvis der er nogen af jer (Tordenskjolds soldater), der ikke har alt for travlt med at skulle hjem til de forskellige landsdele lige efter arrangementet, saa kunne vi jo nappe en bid broed og/eller en fyraftensoel i Herning, hvis tidspunktet passer.

Det lyder godt, det vil jeg gerne vaere med til. Har du et bud paa location, Ulrik?

Alletiders! Der er mange muligheder - jeg vender tilbage med et par forslag senere.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 09:48
Tænker de 3 bukke bruse, gerne drikker en øl med dig Ulrik
Horn må ha' synergy.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 10:57
Jeg foelges med "de 3 bukke bruse" derover (og hjem) - og jeg er helt sikkert med paa idéen.
Det kunne vaere hyggeligt.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 11:55
Big smile
Back to Top
Doktor View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 26 Maj 2010
Location: Esbjerg
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Doktor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 13:31
Jeg er nok at forefinde paa matriklen den dag :) 

Jeg er frisk paa en bid mad i Herning bagefter, saa kan jeg ogsaa faa hilst paa nogle af jer :)

Mvh Dennis



Edited by Doktor - 23 Feb 2024 at 13:47
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 13:32
Jeg kommer ogsaa med til Herning bag efter.
Skal vi sige kl. 17 paa Fox and Hounds?
Saa kan Allan maaske ogsaa naa at vaere med...
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 13:54
Ja, det er oplagt at snuppe en god oel paa Fox (kl. 17 er fint) - saa kan vi finde noget at spise bagefter (dem der vil).

Edited by USXX - 23 Feb 2024 at 13:54
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 14:04
Fox and Hounds ligger paa gaagaden (Oestergade 17). Jeg kan anbefale P-pladsen paa Danmarksgade - her er 3 timers gratis parkering, og der er altid plads (ellers er P-pladsen bag biblioteket selvfoelgelig oplagt - her er ogsaa 3 timers gratis parkering, men det kan knibe med at finde plads paa visse tider af doegnet).

Edited by USXX - 23 Feb 2024 at 14:05
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1510
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2024 at 14:55
Godt med P-info!
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 657
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Feb 2024 at 10:55
Jeg har desværre et marathon møde om eftermiddagen. Måske kan jeg nå, at være med om aftenen. Jeg ved Troels Gravesen deltager i arrangementet, og han vil komme forbi mig bagefter, hvor jeg skal låne hans 2F8 højttalere en periode. Hvor meget jeg kan nå at være med til, må vi se.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz