Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: SB 10" + BMS4526HE
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


SB 10" + BMS4526HE

 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 27 Nov 2017
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SB 10" + BMS4526HE
    Posted: 14 Dec 2023 at 20:46
Mega flot arbejde og noget at se frem til ved julefrokosten :) 2 vejs DCR kommer ikke med den finish!
Blankholm
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 633
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Dec 2023 at 21:55
USXX: 
Tusind tak :) Jeg er selv positivt overrasket over kabinetterne efter at de har faaet en omgang med spraydaasen. Det gik over al forventning, heldigvis. Det er jo altid svaert at faa saa store flader ensartede :)

Blankholm:
jeg ser frem til at hoere saadan en dobbelt kammer tuning Clap

--

Jeg har faaet samlet det ene kabinet idag. Tongue




Jeg er slet ikke faerdig med at bygge frontgitteret op, men blev simpelthen noed til at se hvordan ege-lamellerne stod frem fra det sorte kabinet. Til dem der kigger godt efter, saa mangler der en pind eller to, men jeg kom til at knaekke dem under samlingen. Det gik vist lidt for staerkt Embarrassed







Nu mangler jeg at tilpasse laengden paa hver lamel i bunden, samt lime dem endeligt fast til min 3d printede holder. De sidder ikke paent og ensartet paa billederne. 

Dette kommer dog til at vente lidt, da jeg hellere vil bruge tiden paa at faa samlet hoejtaler nr 2, saa jeg kan faa bygget filtrene faerdige Embarrassed




Edited by Frost - 14 Dec 2023 at 21:56
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Dec 2023 at 10:18
Sweet Thumbs Up. Den har jo en vis WAF.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 633
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Dec 2023 at 10:46
Originally posted by USXX

Sweet Thumbs Up. Den har jo en vis WAF.

HAHAHA, Her hjemme er VI nu ikke saa begejstret for at truthornet skal staa "ovenpaa" kassen LOLLOL
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 657
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Dec 2023 at 13:00
Da jeg havde trut-horn var der ellers mange besøgende der synes det ser humoristisk ud med bÃ¥thornet oven pÃ¥ kassen. Man bliver glad i lÃ¥get af et rundt horn, der er jo lidt blæser instrument eller bÃ¥thorn over det. 
Jeg kan i øvrigt godt lide, man kan se fineerstrukturen igennem den sorte lak. Thumbs Up
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Dec 2023 at 11:24
Virkelig flot arbejde Thumbs Up
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 838
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Dec 2023 at 17:50
Mega godt og flot arbejde!
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 633
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Dec 2023 at 10:16
Jeg er gaet i krig med delefilterudviklingen, og er egentligt et nogenlunde ok sted tror jeg. 
Jeg afventer med at vise maalinger og filter til efter julefrokosten, men lige en "teaser" skal i da have :) 

Her er diskantfilteret samt : 






Jeg bliver jo altid beskyldt for at lave komplekse filtre, men dette er vist liiige til at klare  LOL




Edited by Frost - 19 Dec 2023 at 11:24
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 633
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Dec 2023 at 10:19
Og i faar ogsaa lige en normaliseret direktivitet paa hele hoejtaleren :) 


Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Dec 2023 at 21:01
Det ser virkelig godt ud Frost, de er blevet flotte og lyder garanteret godt.

(Stoev binder sig stadig ikke til vaad maling i din garage kan man jo se)
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz