Noerd Julefrokost - 2023 (foregaar i 2024) |
Post Reply | Page 123 18> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
balbrech
Enthusiast Joined: 01 Jul 2009 Location: Brande Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Sep 2023 at 12:52 |
Hallaa noerder
Saa har jeg faaet en unik mulighed for at laane en privatskole i Middelfart, der ligger super godt for de fleste af os. Dato: 27-28/1 2024 Vi har adgang fra sent eftermiddag 26/1 Vi laaner stedet inkl loekken og adgang til de lokaler vi finder anvendelige til vores formaal. Vi maa gerne sove der. Jeg forventer vi forlader stedet, rengjort omkring frokost soendag. Oprydning/rengoering skal VI SELV KLARE i flok. Saa det forventes vi som ansvarlige voksne kan hjaellpes om det. Stem endelig FOR, eller kommenter. Selv syntes jeg det er en ret unik mulighed for at holde det et fint sted, og hvor der er plads nok. JEG GLAEDER MIG ALLEREDE edit: Af logistiske aarsager, bliver vi/Bo desvaerre noed til at saette loft paa tilmeldingerne. Balbrectsen vender tilbage med maks antal. Edited by Frost - 14 Nov 2023 at 21:20 |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvorfor har du lavet to traade til dette? Nu var vi lige begyndt at kommentere i den foerste traad.
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg saetter kryds i kalenderen :)
Edited by Frost - 07 Sep 2023 at 12:56 |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok, foerste traad (med indlaeg) er nu slettet?!?
|
|
balbrech
Post Options
Thanks(0)
|
Fordi der var boevl med stavemaade i overskriften på den, og der kunne ikke rettes. Det forstyrrer mit CDO
Nu kan den anden saa ikke slettes, saa det gaar super godt.........
Edited by balbrech - 07 Sep 2023 at 12:59 |
|
Albert :-)
|
|
balbrech
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det har Frost fikset.
|
|
Albert :-)
|
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Anyway, det er en super fin mulighed. Jeg vil meget gerne deltage, men jeg kan desvaerre nok kun vaere med noget af tiden (det gaar sikkert ud over min deltagelse i oprydningen, men saa maa jeg yde et bidrag paa anden vis).
Edited by USXX - 07 Sep 2023 at 13:01 |
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder som en god plan.
Jeg reserverer weekenden...
|
|
Blankholm
Enthusiast Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg saetter kryds i kalender, super mulighed for igen at moedes til et godt arrengement.
|
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder godt, julefrokosten er sikret!
|
|
Post Reply | Page 123 18> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |