Hifi træf Sjælland sommer 2023 |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Schlager
Enthusiast Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 202 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Jun 2023 at 11:46 |
Det er efterhånden et par år siden at der har været hifi træf her på matriklen, så nu hvor jeg så småt er ved at være på plads med nye spændende sager i garagen, tænker jeg at det er ved at være tid til at samles og have en hyggelig dag sammen, omkring vores fælles hobby.
Datoen bliver lørdag den 19. august 2023, fra kl 11. Man er selvfølgelig velkommen til bare at "dumpe" ind i løbet af dagen Adressen er : Sebastian Schlager Pilegårdsvej 1, 4200 Slagelse. Tlf 40175530 Håber at se nye som gamle ansigter, vel mødt |
|
Horn må ha' synergy.
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fedt, men oev. Jeg er desvaerre forhindret den dag (80-aars foedselsdag, faderen min).
Edited by USXX - 20 Jun 2023 at 11:52 |
|
Schlager
Post Options
Thanks(0)
|
Øv Ulrik, jeg er selv "omringet" af arrangementer, så derfor blev det den dato der var fri, samtidig med at jeg har lidt tid til at få lyd på systemerne. Du må komme forbi til en privat audience. God fest
|
|
Horn må ha' synergy.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super godt Sebastian og tak for invitationen.
Jeg er paa - glaeder mig som et lille barn til at se/hoere dit nye set-up.
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alletiders Sebastian . Jeg har noteret det i kalenderen. Jeg er ikke 100% sikker den dag, da det er samme weekend, jeg har lovet far tur til Jyllandsringen med børnene. Jeg giver lyd når vi kommer lidt tættere på.
|
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
vincent.
Enthusiast Joined: 03 Nov 2012 Status: Offline Points: 289 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder hyggeligt, hvis det går op kommer jeg forbi.
|
|
Meier
Selvbygger Joined: 03 Aug 2009 Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder som en rigtigt spændende dag
Det er jo ikke hver dag man kan se et lille garage setup.
|
|
Schlager
Post Options
Thanks(0)
|
Fint at se at der er lidt interesse, nogle bor jo i "udlandet"
|
|
Horn må ha' synergy.
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi jyder griber gerne chancen for at handle toldfrit .
|
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
vincent.
Enthusiast Joined: 03 Nov 2012 Status: Offline Points: 289 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er der andre der snupper lidt hjemme byg med? Det er jo altid sjovt at høre hvad der bliver fiflet med der ude i stuerne.
Såfremt værten finder det passende at hjemmet bliver indvaderet af div. Hjemnebyg?
|
|
Post Reply | Page 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |