Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Hifi træf Sjælland sommer 2023
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hifi træf Sjælland sommer 2023

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hifi træf Sjælland sommer 2023
    Posted: 09 Aug 2023 at 20:36
Jeg roder stadig lidt med mine julefrokosthoejttalere og kunne godt bruge en mulighed for at faa dem ud og straekke ben (som jeg ikke rigtig har mulighed for i min egen bolig).
Saa jeg kunne godt finde paa at tage dem samt en lille forstaerker og CD afspiller med.

Der plejer at blive stillet et rum til raadighed for medbragt grej. Men vi maa lige have Schlager paa banen, saa vi er sikre paa, at han er med paa legen.

@vincent: Du har jo ogsaa et saet 2-vejs, som vi aldrig har set eller hoert Smile. Det kunne vaere spaendende at hoere dem.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2023 at 13:35
Rummet ovenpÃ¥ kommer ikke i brug, det er fyldt op med gods. Men mon ikke man kan tage stuen i brug som alternativ? 
Horn må ha' synergy.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Aug 2023 at 20:33
Hvis stuen er aaben for grej, saa finder vi en maade at saette det op paa.

Jeg tager en lille integreret forstaerker og en cd afspiller med, saa er der i hvert fald mulighed for at spille paa gammeldags lavteknologiske (passive) hoejttalere Smile
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Aug 2023 at 21:27
Du skal være velkommen til at tage noget grej med. 
Horn må ha' synergy.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Aug 2023 at 21:37
Det er maegtigt. Tak. 
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Aug 2023 at 23:51
Jeg skal nok stable de 2 vejs i bilen, er der en form for stander på adressen, stol eller anden egnet stand in er absolut også godkendt til formålet.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2023 at 00:39
Originally posted by bknielsen

Alletiders Sebastian Thumbs Up. Jeg har noteret det i kalenderen. Jeg er ikke 100% sikker den dag, da det er samme weekend, jeg har lovet far tur til Jyllandsringen med børnene. Jeg giver lyd nÃ¥r vi kommer lidt tættere pÃ¥.

Jeg mÃ¥ erkende at weekendens program ikke hænger samen for mig med en HIFI tur over til Sebastian Unhappy., sÃ¥ endeligt afbud fra mig desværre.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2023 at 18:41
Tak for et hyggeligt træf. 
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2023 at 19:09
Selv tak, det var da mægtigt fornøjeligt og vi fik da ogsÃ¥ lige vendt verdenssituationen, super du deltog Thumbs Up
Horn må ha' synergy.
Back to Top
Meier View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 03 Aug 2009
Online Status: Online
Posts: 62
  Quote Meier Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Aug 2023 at 19:32
HÃ¥ber at i hyggede jer - tog i nogen billeder undervejs?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz