Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2022 - samlet info, tilmelding mv.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2022 - samlet info, tilmelding mv.

 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2022 - samlet info, tilmelding mv.
    Posted: 13 Jan 2023 at 12:55
Originally posted by Hylle

Hvis det er gængse enheder, kan man jo selv købe en enhed, at pare den med, hvis ellers, man mener stereo er kommet for, at blive :-)

Taenk paa hvilken ressourcebesparelse, der ville vaere indenfor audio (elektronik saavel som hoejttalere), hvis man gik over til mono (der er endda folk, der aldrig har forladt det). Vi ville selvfoelgelig ikke saelge saa mange enheder.


Edited by USXX - 13 Jan 2023 at 12:55
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2023 at 14:25
Hylle har en pointe, og jeg skal ikke gøre mig til herre over om man har mere lyst til mono end stereo. Så jeg lader det være 100% op til deltagerne, hvilke audiorelateret pakke man medbringer. Vi skal nok få det sjovt uanset Smile.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2023 at 14:36
Jeg har taget en genvej for at have en chance for at have en ny højttaler med til julefrokosten.


Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2023 at 17:50
Det ser rigtig flot ud 👍 fine enheder. Jeg glæder mig til at høre dem!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2023 at 20:16
Fedt Thumbs Up
Skynd dig at skrive dem paa din liste i foerste indlaeg - det forpligter Smile
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Jan 2023 at 21:44
Jeg fik lavet et hæderligt delefilter i weekenden, måske ikke det endelige, men heller ikke helt tosset. Så de kommer på listen.

Jeg er dog skiftet til XT25, da DX25erne jeg havde ikke målte ens (det var prototyper).....og så døde den ene i operationen med at gøre den tæt, den var limet sammen, så spoletråden sad fast på polpladen.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Jan 2023 at 07:18
Jeg vil gerne have et overblik over, hvor mange der har brug for at overnatte til julefrokosten.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Jan 2023 at 09:08
Jeg forventer ikke at skulle overnatte :) 
Jeg glaeder mig til at hore dine nye hojtalere med XT25 Thumbs Up 

jeg har planer om jeg tager samme 12" hojtaler med som jeg havde med ud til Bo. Jeg har dog modificeret dem med en ny waveguide, Compression driver ( i stedet for sb19) og afstemt som basrefleks i stedet for lukket kabinet. Det giver lidt mere headroom/dynamik. isaer i bunden. Samt mine limitersystemer arbejder nu lidt anderledes.  
Derudover tager jeg muligvis en standerhojtaler med, baseret paa SB enheder og eller Purifi.
jeg driver det hele med samme setup som sidst (aktivt forstaerkermodul), da jeg roder med nogle spaendende (synes jeg i hvert fald selv LOL) adaptive systemer, som jeg forsoger at integrere i de her hojtalere. 

Brian, jeg skal stadigvaek medbringe en cdafspiller/dac ikke?




Edited by Frost - 31 Jan 2023 at 09:11
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Jan 2023 at 21:49
Jeg vil meget gerne overnatte til søndag morgen, hvis muligt? 
SÃ¥ vil jeg tage en sovepose og et liggeunderlag med.



Edited by Enthusiast - 31 Jan 2023 at 21:49
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2023 at 16:37
@Frost: Den kommer på listen

@Enthusiast: Det er bare fint, der er 3 ledige børneværelser med hver sin seng, så egen dyne/sovepose og pude er fint. Liggeunderlag først nødvendigt for overnattende person nr. 4 :-)
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz