Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2022
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2022

 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>
Author
Message
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2022
    Posted: 12 Feb 2023 at 19:34
Ja "chili" gryden var jo Brians værk, ikke sÃ¥ stærk men god, tak for den. 

Horn må ha' synergy.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Feb 2023 at 19:47
Selv tak Sebastian. Tror du så ikke jeg fandt en ekstra flaske chillisovs i køleskabet her til aften, pokkers! Den skulle have være på bordet (eller i gryden). Jeg lover der kommer mere spræl i den næste gang.

Vedr. risgryde nr. 2 går den ikke til spilde. Jeg har lige kogt dem lidt mere i mikroovnen og serveret dem for ældste datters gæster her til aften, de blev spist uden protester LOL.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2023 at 11:46
Ogsaa mange tak herfra til alle for super hyggelig dag med god lyd og god mad - altid en fornoejelse.
@felsby, hvad var titlen paa den kogebog?
@bknielsen, hvilken riaa/step-up bruger du til din MC15?


Edited by USXX - 13 Feb 2023 at 11:47
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2023 at 12:00
Originally posted by USXX

@felsby, hvad var titlen paa den kogebog?

Edit: udsolgt - men finder jeg den antikvarisk, giver jeg lyd!

men jeg anbefaler osse "Soelvskeen" http://www.saxo.com/dk/soelvskeen_brugtbog_sx88201582


Edited by felsby - 13 Feb 2023 at 12:06
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2023 at 20:50
Originally posted by USXX


@bknielsen, hvilken riaa/step-up bruger du til din MC15?


Det er en MC15 Super, og RIAAen vi spillede paa er bare den indbyggede i Onkyo P-308. Normalt bruger jeg en Pearl 2 fra PASS-DIY, den er bedre https://www.passdiy.com/project/preamplifiers/pearl-2 (mere dybde og bedre bund)

Paa dagen spillede min Pearl 2 ikke i den ene kanal, da vi rodede med kablerne for at koble Hans forstaerker til. Jeg fandt saa ud af, at et stik var trukket halvt ud. Du har Pearl 2 tilgode til naeste gang, f.eks. sammen med V-FETen, naar den bliver klar.

 


Edited by bknielsen - 13 Feb 2023 at 20:51
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 27 Nov 2017
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2023 at 23:11
En udsøgt fornøjelse at være til sådan et vellykket arrangement og tak til Brian for alle forberedelserne og forplejning. Også tak til alle andre der bidrog selvfølgelig👏

Til alle deltagere stor påskønnelse af velvillig deling af viden og erfaring som hjælper med at forbedre diy projekterne. Så fedt at lære nyt i dette forum🙂

Måske mødes nogle af os til sound society i Århus primo marts?

De bedste hilsner Niels Jørgen
Blankholm
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Feb 2023 at 07:58
Originally posted by bknielsen

Originally posted by USXX


@bknielsen, hvilken riaa/step-up bruger du til din MC15?


Det er en MC15 Super, og RIAAen vi spillede paa er bare den indbyggede i Onkyo P-308. Normalt bruger jeg en Pearl 2 fra PASS-DIY, den er bedre https://www.passdiy.com/project/preamplifiers/pearl-2 (mere dybde og bedre bund)

Paa dagen spillede min Pearl 2 ikke i den ene kanal, da vi rodede med kablerne for at koble Hans forstaerker til. Jeg fandt saa ud af, at et stik var trukket halvt ud. Du har Pearl 2 tilgode til naeste gang, f.eks. sammen med V-FETen, naar den bliver klar.

 
Thumbs Up
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Feb 2023 at 08:08
Originally posted by felsby

Edit: udsolgt - men finder jeg den antikvarisk, giver jeg lyd!

men jeg anbefaler osse "Soelvskeen" http://www.saxo.com/dk/soelvskeen_brugtbog_sx88201582

Tak!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Feb 2023 at 21:04
Originally posted by Blankholm

Måske mødes nogle af os til sound society i Århus primo marts?

Jeg regner i hvert fald med at kigge forbi til Sound Society udstillingen i Aarhus den kommende weekend.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Feb 2023 at 10:48
Jeg har ogsÃ¥ planer om at tage afsted om lørdagen. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz