Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost på gården - sidste mulighed
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Julefrokost på gården - sidste mulighed

Post Reply Post Reply Page  <1 345
Author
Excentrisk
Excentrisk

Online Status: Offline
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost på gården - sidste mulighed
    Posted: 14 Jan 2022 at 20:33
Det lyder super godt alt sammen.
Også en super idé at tage ud og besøge Buchardt. Det kunne være rigtig interessant.

9:30 lyder lidt tidligt, hvis man kommer langvejs fra. Men så kan man selvfølgelig bare støde til lidt senere på formiddagen.
Back to Top
Hansmlauridsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote Hansmlauridsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2022 at 15:29
Hej

Jeg skal lige se om jeg kan få det til at hænge sammen med kalenderen, men regner med at skal med ud til Mads.

Mvh Hans
Jeg er og bliver en meget forvirret mand med 1000 ideer i hovedet og knap så mange på tegnebrættet
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2022 at 21:48
Originally posted by Enthusiast

Det lyder super godt alt sammen.
Også en super idé at tage ud og besøge Buchardt. Det kunne være rigtig interessant.

9:30 lyder lidt tidligt, hvis man kommer langvejs fra. Men så kan man selvfølgelig bare støde til lidt senere på formiddagen.

Jeg kan også sagtens flytte starttidspunktet til senere, men jeg satte det bare til 0930 med Svens kommentar i tankerne om at vi jo også skal nå at ud og spise ude hos Bo til middag :D 

Mvh Rune

Back to Top
Jacob.Land View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger

Quote Jacob.Land Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jan 2022 at 22:31
Hej Alle
Jeg vil også gerne med, så jeg har betalt til Bo, i håb om at der stadig er plads :)
Jeg vil også gerne med ud til Buchardt Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz