Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Køb
  New Posts New Posts RSS Feed: Seas DXT diskanter
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Seas DXT diskanter

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Seas DXT diskanter
    Posted: 29 Sep 2021 at 20:06
Måske lidt optimistisk, men hvis der er nogen der ligger inde med sådan et sæt her i overskud (nye eller næsten nye) så vil jeg gerne overtage dem Embarrassed

Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Okt 2021 at 22:59
Det er også en fed diskant Thumbs Up Og jeg er rigtig glad for mine... så dem vil jeg ikke af med. Men de fås til ca 600kr stykket f.eks på soundimport.eu

Hvis du ikke allerede kender til Heissmann acoustics, så vil jeg klart anbefale dig at læse lidt om hans arbejde med selv samme diskant:
Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Okt 2021 at 09:00
Tak. Jeg ved godt at hvor de kan købes nye, men jeg har tidligere set sæt til salg så hvis nu nogen havde et sæt "på hylden" så var det jo nok værd at prøve  I øvrigt er det et Heissman-projekt jeg har kig på, så den side kender jeg meget godt allerede Smile
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Okt 2021 at 17:21
Det var kun fordi det var der, at jeg havde fundet dem billigst. Andre steder koster de nemt 750 kr og mere.
Jeg faldt selv for Heissmann's konstruktioner, fordi han gør et super arbejde med at vise hvordan han kommer frem til et godt resultat Clap Må jeg forurene din købetråd med hvad du ønsker at bygge? eller kommer der en byggetråd Big smile
Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Okt 2021 at 21:09
Jeg har kig på DXT-MON182, dels fordi jeg fik en enkelt Wavecor-enhed som jeg nu har bestilt en "makker" til og dels fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve en (velprøvet) slavebas-konstruktion. Det er dog ikke mit højest prioriterede projekt så ja, der kommer nok en byggetråd på et tidspunkt, men nej, jeg ved ikke hvornår Embarrassed
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz