Julefrokost - tilmelding m.v. |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2754 |
![]() ![]() ![]() Posted: 23 Dec 2020 at 14:27 |
Nå... med de nuværende restriktioner/anbefalinger, som indtil videre gælder til d. 28/2, er vi jo desværre allerede fuldtallige (kun halvdelen af hvad vi plejer at være). Måske vi bliver nødt til at rykke det (med det dato-bøvl, det så vil give). Det kan også være, at det hele ordner sig i mellemtiden - vi må se...
God Jul alle sammen!
Edited by USXX - 23 Dec 2020 at 14:28 |
|
![]() |
|
bknielsen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 516 |
![]() ![]() ![]() |
Tak I lige måde Ulrik. Lad os se, hvad der sker. Jeg har ikke klarhed over 27/2 endnu. Men hvis der bliver plads mht. anbefalinger (p.t. maks. 10), og den 27/2 er fri for mig, er
jeg hermed på venteliste. Hvis der er andre interesserede, kan de jo skrive sig på. Så kan det være med til at afgøre, om der skal arbejdes med ny dato. Er der i øvrigt én, der har fået min Allan Olsen Norland CD med hjem fra sidste julefrokost, hvor jeg mistede den? Deltager: Rune (Frost) Sebastian Ulrik (USXX) Balbrech daniels Digital_thor ![]() Peter (Enthusiast) Allan (Hylle) Vincent. Simon (ham_den_lange) Venteliste: Brian (bknielsen) God jul herfra også
Edited by bknielsen - 23 Dec 2020 at 21:50 |
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
![]() |
|
Roky ![]() Excentrisk ![]() Joined: 11 Maj 2012 Online Status: Offline Posts: 766 |
![]() ![]() ![]() |
Rigtig god "bag"-jul til alle. Jeg vil også mægtig gerne med. Hermed tilføjet til ventelisten:
Deltager: Rune (Frost) Sebastian Ulrik (USXX) Balbrech daniels Digital_thor ![]() Peter (Enthusiast) Allan (Hylle) Vincent. Simon (ham_den_lange) Venteliste: Brian (bknielsen) Henrik (Roky) Edited by Roky - 27 Dec 2020 at 12:59 |
|
![]() |
|
ronnie rasmussen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 12 Okt 2010 Location: Århus Online Status: Offline Posts: 901 |
![]() ![]() ![]() |
Halløjsa alle sammen.
Jeg vil også gerne være med. Så må tilføje mig ventelisten. ltager: Rune (Frost) Sebastian Ulrik (USXX) Balbrech daniels Digital_thor Thumbs Up Peter (Enthusiast) Allan (Hylle) Vincent. Simon (ham_den_lange) Venteliste: Brian (bknielsen) Henrik (Roky) Ronnie |
|
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
|
|
![]() |
|
felsby ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Online Status: Offline Posts: 1386 |
![]() ![]() ![]() |
Rune (Frost)
Sebastian Ulrik (USXX) Balbrech daniels Digital_thor Thumbs Up Peter (Enthusiast) Allan (Hylle) Vincent. Simon (ham_den_lange) Venteliste: Brian (bknielsen) Henrik (Roky) Ronnie Sven Felsby
|
|
![]() |
|
Frost ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Online Status: Offline Posts: 480 |
![]() ![]() ![]() |
Jeg har også snakket med Både jacobLand og Aboe om at de også gerne vil deltage, såfremt der bliver plads. Jeg beder dem lige skrive sig på. :)
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2754 |
![]() ![]() ![]() |
Mon ikke vi venter, indtil vi atter kan være fuldtallige - lige nu er anbefalingen kun fem personer, og det er lige til den kedelige side.
|
|
![]() |
|
Schlager ![]() Selvbygger ![]() ![]() Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Online Status: Offline Posts: 63 |
![]() ![]() ![]() |
Helt sikkert lad os vente med julefrokost, det kan jo være at det bliver til en påskefrokost i stedet
![]() |
|
![]() |
|
felsby ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Online Status: Offline Posts: 1386 |
![]() ![]() ![]() |
god ide Sebastian!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |