Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Audio Technology - Scan Speak
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Audio Technology - Scan Speak

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Audio Technology - Scan Speak
    Posted: 28 Nov 2020 at 15:16
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Nov 2020 at 15:17
Så skete der lidt på kabinetterne, designet er ændret en smule som det kan ses. De skrå falser ved diskanten kommer til lidt senere I arbejdsgangen.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Nov 2020 at 09:39
Flot arbejde Vincent Clap Dejligt nogen får lavet noget! Hvad finish skal du ende med, at have på kabinetterne?
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Nov 2020 at 11:16
Finish har jeg ikke besluttet i nu. jeg har nu fået liv i dem.. de små æsker overrasker mig gang på gang.. der er bestemt potentialle i dem. 
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Nov 2020 at 15:55
Det ser nydeligt ud Thumbs Up
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 00:04
Tak.

jeg må lige lave en save skabelon til de skrå falser så de bliver ens og nydelige.

Jeg tror jeg ender med at male fronten silkemat sortog finere resten af kabinettet sluttet af med enden voks eller en mat lak. det må lidt prøver afgøre. 

jeg er lidt paf over hvor meget lyd der er i de små højttalere. Jeg har en hegel H90 til at drive dem med så ikke noget vildt. 
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2020 at 20:18
Det lyder godt. Forhåbentlig får vi mulighed for at høre dem en dag.

Er du ellers glad for Hegel forstærkeren? Jeg har længe søgt netop den forstærker på brugtmarkedet - indtil videre uden held.
Den var længe i udsalg i HF klubben, men jeg fik aldrig taget mig sammen og lyttet på den.


Edited by Enthusiast - 01 Dec 2020 at 20:18
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2020 at 20:50
@Enthusiast den gør det ganske udemærket, jeg manglede en forstærker nu jeg ville prøve passive højttalere af. Jeg købte den på restsalg. Absolut udemærket forstærker til de 6.500,- jeg betalte for den. Du kan roligt fortsætte jagten.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Feb 2021 at 21:04
Nå. Det lader til, at vi kommer til at vente lidt længere med at høre din højttaler.

Har du fået styr på filter og finish?
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mar 2021 at 23:36
der gik lige arbejde i den, men der er styr på filter og de spiller, men finish tilkommer når tiden tillader det. jeg må lige få lagt lidt billeder op. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz