Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2020
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2020

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2020
    Posted: 10 Okt 2020 at 18:58
Ja, jeg glæder mig også til at se hvad jeg kan få ud af det, det er jo ikke den vej jeg plejer at gå.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2020 at 19:14
Lyder godt. 
Kommer der en byggetråd snart?
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Okt 2020 at 18:18
Ja, jeg skal nok ligge lidt billeder og info op når jeg går i gang..
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Okt 2020 at 18:50
I forlængelse af at det atter er blevet nemt for nye brugere at oprette sig på forum, vil jeg gerne slå et slag for, at man ikke holder sig tilbage med at tilmelde sig julefrokosten (som sandsynligvis bliver i februar), bare fordi man ikke er en af Tordenskjolds soldater. Friske indspark er altid velkomne! Der er et link til Doodle på forrige side. 

Edited by USXX - 19 Okt 2020 at 18:50
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Nov 2020 at 22:05
Originally posted by Hylle

Godt initiativ Ulrik. Lød til Balbrectsen måske gerne ville lægge hus til igen.

Det er altså også perfekte rammer til en god eftermiddag/aften 

Jeg glæder mig til at vi skal ses igen. Clap

Er der andre end Vincent der går og roder med projekter der muligvis skal vises frem til Julefrokosten? 

Hylle, var du ikke også igang med et projekt? Eller hvad med dig USXX? 

Jeg roder lidt med en DSP og et par billige PA enheder, som jeg håber på at jeg kan få til at arte sig pænt nok til at jeg overhovedet vil overveje at medbringe dem LOL


Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2020 at 08:00
Jeg vil prøve at se, om jeg kan få strikket noget sammen. Jeg har 2-3 skuffeprojekter liggende, men jeg mangler ikke ligefrem højttalere derhjemme. Jeg skal nok tage et eller andet med (hvis det ender med at blive hos min "nabo", bliver det lidt lettere).

Edited by USXX - 13 Nov 2020 at 08:00
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2020 at 08:54
Originally posted by Frost

 
Jeg roder lidt med en DSP og et par billige PA enheder, som jeg håber på at jeg kan få til at arte sig pænt nok til at jeg overhovedet vil overveje at medbringe dem LOL

Jeg har hørt (fra en unavngiven og forholdsvis pålidelig kilde), at det skulle virke ret godt allerede - så du har bare at tage dem med Wink
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2020 at 13:12
Mon vi kan tolke den seneste doodle-stemme som en fastlæggelse af datoen?
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2020 at 13:33
Den 27. februar? Smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2020 at 13:34
Så er der en god chance for at vi (Thorbjørn, Sebastion og undertegnet) kan have en færdig højttaler med, baseret på den horn-løsning vi har præsenteret et par gange tidligere Big smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz