Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2019
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2019

 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 10>
Author
Message
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2019
    Posted: 05 Jan 2020 at 20:09
Det ser rigtig spændende ud. 

Jeg planlægger at have to sæt højttalere med i år.

En sæt små 3" fuldtoner samt et sæt små 2-vejs reolhøjttaler med ren SB bestykning (SB15MFC og SB29RDC).
Fuldtonerne er færdige, men reolhøjttalerne ligger pt adskilte for at blive malet. Jeg har heller ikke fået loddet filtrene til dem sammen endnu. Men filteret er lyttet helt på plads.

Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jan 2020 at 12:29
Jeg har bare SLET ikke fulgt med må man få et updatering?
Jeg ved det er næste lørdag d. 18/1 men så slipper min viden op....

Sted:
Tid:
Mad:
Kan jeg sove der:

Jeg har sikkert flere spørgsmål når hjernen kommer igang  ,-)

Mvh
Bo
Albert :-)
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jan 2020 at 13:31
Hvornår MÅ man komme, så man ikke lige kommer susende ind til maden :-)
Albert :-)
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jan 2020 at 20:37
Alle detaljerne er slet ikke kommet på plads endnu.

Kun datoen er fastlagt.

Stedet er det samme (Sjælland) som ved julefrokosten i 2015. Men vi er nok mange, der lige må have adressen igen Smile

Tidspunktet må vel være omkring kl. 12 til en gang frokost. Så må Thorbjørn lige melde ud, om man kan troppe op tidligere.

Kun Daniel har meldt mad ind i form af en Chiligryde. Jeg er stadig i tvivl om, hvorvidt der bliver tale om et sammenskudsgilde som sidste år?
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 624
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Jan 2020 at 22:18
Lige lidt opfølgning Tongue

Det foregår på Kørmlingevej 4 - 4684 Holmegaard.
Jeg regner med at være der i hvert fald fra ca. 10 tiden, hvor folk også gerne så småt må begynde at møde op.
Daniel og jeg laver en stor oksegryde med ris og salat til, som folk kan få en skovlfuld af til frokost. Så laver vi pølser med brød til aften - også nogen med okse, hvis det er.
Der er selvfølgelig kaffe og the.
Hvis nogen har lyst til at sørger for øl/snaps og evt lidt kage til kaffen, så ville det være perfekt.

Jeg finder lige ud af overnatning osv. Men tænker ikke det skulle være et problem, så længe man snupper noget liggeunderlag osv med selv.

Jeg har en solid gammel Marantz PM forstærker og en NAD cd-afspiller, hvis det skulle hjælpe nogen. Og vi har også en ordenlig bunke kabler, stik og alverdens gear til at måle, teste og reperere, hvis det skulle blive nødvendigt Big smile
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jan 2020 at 08:24
Jeg regner med at være der ved 11-tiden. Jeg vil meget gerne overnatte (har grej med). Jeg har snaps og en anden (forhåbentlig) drikkelig overraskelse med. Øl/vand har folk vel med hver især, som vi plejer...? Guderne forbyde at det må ske, men hvis jeg har øl i overskud, deler jeg gerne ud LOL. Da jeg ikke spiser firbenede, tillader jeg mig at medbringe et andet stykke kød, så jeg håber at kunne låne et stegepande i 15 min. Anyway, det er en fin menu, I har strikket sammen.
Jeg medbringer en lille NAD C315BEE integreret forstærker. Erfaringen siger, at nogle af digital-drengene godt kan få brug for en loddekoble Wink - har I selv en ordentlig, eller skal jeg tage en med? Hov, jeg tager da også lige et sæt billige prototype-højttalere med, som alligevel bare står og samler støv (det er ikke et af vores kit).
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jan 2020 at 08:39
Det hedder vel Kmlingevej.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jan 2020 at 09:03
Originally posted by USXX

Det hedder vel Kmlingevej.

Det hed det i hvert fald sidst, vi var der Wink
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jan 2020 at 09:08
Originally posted by Digital_thor

...
Daniel og jeg laver en stor oksegryde med ris og salat til, som folk kan få en skovlfuld af til frokost. Så laver vi pølser med brød til aften - også nogen med okse, hvis det er.
Der er selvfølgelig kaffe og the.
...

Det lyder super godt.
Hvis I vil have lidt forudbetaling, må I lige sige til.

Jeg regner også med at møde op ved 11-tiden og tager en hjemmebagt drømmekage med.


Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Jan 2020 at 09:30
Hvis det ikke er for meget at forlange, vil det være rart, hvis der er isterninger - jeg skal nok betale, hvis I vil sørge for det (de holder sig ikke så godt fra det midtjyske i min simple køletaske).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz