Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2019
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2019

 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2019
    Posted: 14 Jan 2020 at 09:40
Originally posted by daniels

Jeg kan godt afsløre at der kommer et sæt højttalere med hjemme-3D printet synergy horn.

Et sæt velvoksne højttalere - stadig i testudgave - men som jeg tror vil udfordre flere på levering af energi og dynamik Big smile

Det bliver fedt - vi glæder os Big smile
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 11:43
Tak til alle for en forrygende dag!








Edited by felsby - 19 Jan 2020 at 12:05
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 11:44
prøver lige med resizing af billeder. Forum software og fotos er en prøvelse....
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 11:59
Mange tak for en hyggelig dag herfra også!
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 12:14
Tusind tak til alle for en rigtig hyggelig dag i går. Den behagelige, venlige og gode stemning til disse arrangementer gør det ekstra sjovt at deltage.

Stort tak til Thorbjørn, Daniel og Sebastian, der sørgede for optimale rammer og forhold for en rigtig Speakerbuilder julefrokost Clap
En rigtig sjov og spændende konstruktion, I havde stillet op.

På højttalersiden var det også et af de mest spændende Speakerbuilder arrangementer, jeg har deltaget i. Niveauet var højt og der var lidt for enhver smag.

Thomas og Brian. I var i hvert fald gået all in på jeres julefrokost competition højttalere Smile
Tak for en rigtig sjov open baffle oplevelse.







Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 19:12





Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jan 2020 at 20:52

Tak for en hyggelig dag, det var en fornøjelse at få lyttet til noget af det i andre går og roder med.. Mit er for tungt at flytte (læs jeg er for øm over finish) så hvis der er nogen der har lyst finder jeg gerne en weekend og åbner døren, til jyderne så skal jeg nok kunne finde en ledig M2 gulv eller to i kan sove på hvis i selv har sove remindere med. 

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2020 at 08:07
Også stor tak til alle herfra for godt selskab og præsentation af spændende vellydende konstruktioner - og ikke mindst tak til gårdejeren for endnu engang at have lånt sin dejlige bolig ud til formålet. Chiligryden fortjener også en hånd Clap.

Edited by USXX - 20 Jan 2020 at 08:07
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2020 at 09:47
Herfra skal der også lyde en stor tak til alle der mødte op og gjorde træffet til en stor succes. Glade mennesker og velspillende systemer, god mad og drikke Thumbs Up

Næste træf bliver i Slagelse i slutningen af maj / starten af juni.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Jan 2020 at 20:53
Thomas og jeg fik det sidste grej læsset af bilen her til aften. Bafflerne står adskilt hos Thomas, og det varer helt sikkert et stykke tid, inden vi tager det frem igen. 

Hvis en/flere har plads og lyst at bruge projektet, dvs. baffler og filter uden drivere, til et andet sjovt eksperiment, vi måske kan høre på et træf, er de velkomne til det! Så må I lige sige til. Der er helt sikkert mere potentiale i det, end det vi kunne nå til julefrokosten, og man er velkommen til at bygge om på det.

Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz