Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2019
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2019

 Post Reply Post Reply Page  <1 678910>
Author
Message
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2019
    Posted: 13 Jan 2020 at 09:39
Originally posted by DannerD3H

Hmmm giver lakserilette stadig mening? Havde glemt det ikke var samskudsgilde.. Laver det gerne hvis i gerne vil have det! Det super nemt :) Men er der noget andet som passer bedre?

Og tak :D


Man er velkommen til at slæbe mad med, men der skulle allerede være rigeligt til alle Big smile

Lidt spændende drikkelse er da også altid velkomment Big smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 09:43
Originally posted by ham_den_lange

Hej, hvis der er plads til en mere, så vil jeg også gerne med. 
Jeg når desværre ikke, at blive færdig med min dogme-højtaler. Men jeg tager min Rega med som jeg plejer, og så vil jeg se, om der er mulighed for at jeg kan strikke en mandelgave som de andre år.


Der er altid plads til flere Big smile


__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 09:53
Originally posted by ham_den_lange

Hej, hvis der er plads til en mere, så vil jeg også gerne med. 
Jeg når desværre ikke, at blive færdig med min dogme-højtaler. Men jeg tager min Rega med som jeg plejer, og så vil jeg se, om der er mulighed for at jeg kan strikke en mandelgave som de andre år.

Godt at høre, at du kommer, Simon Smile - og din afspiller er meget velkommen Thumbs Up
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 17:05
Hylle og jeg køre fra Silkeborg/Herning lørdag morgen via Fyn og retur igen lørdag sidst på aftenen. Der er plads til to mere i bilen, hvis der er nogle, som er interesserede.
Der kunne også godt blive plads til et sæt højtalere eller andet udstyr hvis der er behov for det.

Skriv en privat besked, så finder vi ud af det.
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 25 Sep 2018
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 19:25
Er der nogen der kan sørge for et langt spdif(coax med phono stik) kabel?
Jeg skal bruge et mellem mine højttalere men da de herhjemme står tæt har jeg kun et 2m kabel. Det er måske lige i underkanten? 
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 19:32
Min dogme højtaler kom til at spille i weekenden. Den spiller nu fint sådan en XT15 woofer - lige indtil "plop" - så må man skrue ned igen. 

Diskanten er egentlig også OK, et lille gran af "pfst", men det kan være flere ting. Bestemt OK at tage med som den er, synes jeg.

(pfst = Det jeg ikke vil have for meget af i diskant)


Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 20:30
Det ser godt ud Clap

Jeg kan godt forstå, du valgte højttalerprojektet først. Projektet i baggrunden ser mere omfattende ud Smile


Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Jan 2020 at 21:12
Mange tak Smile....i øvrigt kan kasserne i baggrunden slet ikke bruges til højtalere. De er for store og for utætte, og ikke afstivede nok Wink

Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Jan 2020 at 09:10
Det glæder vi os til at høre! Jeg har desværre endnu engang ikke præsteret noget nyt, at tage med. Men hvad komme folk ellers med? Jeg håber også der bliver større højttalere imellem, så vi få lidt forskellig, at høre som vi plejer.
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Jan 2020 at 09:36
Jeg kan godt afsløre at der kommer et sæt højttalere med hjemme-3D printet synergy horn.

Et sæt velvoksne højttalere - stadig i testudgave - men som jeg tror vil udfordre flere på levering af energi og dynamik Big smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz