Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Forberedelser og spørgsmål
  New Posts New Posts RSS Feed: Monserra MR-9
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Monserra MR-9

 Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Monserra MR-9
    Posted: 14 Maj 2019 at 09:01
For at undgå evt. forvirring, kan jeg lige pointere, at Re (selvfølgelig) er DC-modstanden, og at Res = BL^2/Re
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maj 2019 at 12:07
Her er data på den.


Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maj 2019 at 05:22
Originally posted by Frost

Jeg har også undersøgt det lidt og det ser ud til at være Sinar Baja (SB) som står bag dem. De får rosende ord med på vejen, på de tråde jeg har kunnet opstøve info om dem. 

Ja. Det kunne være fedt at se et datablad på den.

Originally posted by USXX

Originally posted by JAV


Er SB Acoustics bag denne enhed eller hvordan forholder det sig? Findes der et datablad på enheden? Hvor kan den købes?



Nej, de har intet med SB Acoustics at gøre - om de har noget med SBE (Sinar Baja Electric) at gøre skal jeg ikke kunne sige, men du kan jo prøve at spørge en fælles bekendt.

Jeg kan lige endnu engang slå fast, at SB Acoustics ikke er et firma (-navn). SB Acoustics er et brand under Sinar Baja Electric, og det er et samarbejde mellem SBE og Danesian Audio - vi udvikler, de producerer. SBE laver meget andet end SB Acoustics.

Tak for afklaringen, Ulrik.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maj 2019 at 20:40
Originally posted by JAV


Er SB Acoustics bag denne enhed eller hvordan forholder det sig? Findes der et datablad på enheden? Hvor kan den købes?



Nej, de har intet med SB Acoustics at gøre - om de har noget med SBE (Sinar Baja Electric) at gøre skal jeg ikke kunne sige, men du kan jo prøve at spørge en fælles bekendt.

Jeg kan lige endnu engang slå fast, at SB Acoustics ikke er et firma (-navn). SB Acoustics er et brand under Sinar Baja Electric, og det er et samarbejde mellem SBE og Danesian Audio - vi udvikler, de producerer. SBE laver meget andet end SB Acoustics.


Edited by USXX - 05 Maj 2019 at 20:41
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maj 2019 at 20:29
Jeg har også undersøgt det lidt og det ser ud til at være Sinar Baja (SB) som står bag dem. De får rosende ord med på vejen, på de tråde jeg har kunnet opstøve info om dem. 
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maj 2019 at 17:44
Jeg er pt. ved at undersøge mulighederne mht. at udskifte det nuværende lydsystem i bilen, og i den sammenhæng faldt jeg over denne lille fyr:

Monserra MR-9, 3" mellemtone.

Er SB Acoustics bag denne enhed eller hvordan forholder det sig? Findes der et datablad på enheden? Hvor kan den købes?

Lidt billeder















Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz