Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Sjællandstræf
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Sjællandstræf

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sjællandstræf
    Posted: 24 Maj 2019 at 08:35
Originally posted by USXX

Vi kommer tre fra Brande.

Kommer I i varevogn med de to sæt SB Acoustics højttalere fra München Wink

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maj 2019 at 11:22
Nej, dog ikke - men jeg tager et par af nyhederne med samt et sæt Bromo-højttalere (et kit med SB17CAC og SB26CDC som vi lavede sidste/forrige år).
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maj 2019 at 10:49
Super hyggelig dag i går.
Mange tak til Sebastian, Daniel og Thorbjørn for at arrangere og lægge hus til træf.

Det var en rigtig spændende projekthøjttaler, I fremviste. 
Den sidste filterkonfiguration I testede om aftenen lÃ¥ mest mod min præference. Her synes jeg, den var rigtig velspillende Thumbs Up 
Jeg vil ogsÃ¥ have en 15" side-monteret bas Smile

Sebastians hornsystem er bare fedt. Det bliver jeg aldrig træt af at lytte pÃ¥ Clap

Ærgerligt, det ikke lykkedes at fÃ¥ Bromo højttalerne til at spille. Dem har vi sÃ¥ til gode til en anden gang. Men spændende at se de mange nyheder fra SB Acoustics. Det er altsÃ¥ nogle interessante produkter, I smider pÃ¥ markedet Thumbs Up
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maj 2019 at 11:05
Også tak for en super hyggelig dag herfra. Ja, husets højttaler endte med at lyde ganske fornuftigt til sidst - den skal nok komme i mål.

Bromo står og spiller herhjemme lige nu, og de lyder fuldstændig, som de skal - mystisk...


Edited by USXX - 26 Maj 2019 at 11:11
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maj 2019 at 11:27
Tak for nogenlunde god ro og orden til alle! Smile


__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maj 2019 at 12:12
Selv tak til alle jer der kom og var med til at gøre dagen super hyggelig. Tak for feedback pÃ¥ vores projekt højtaler, vi arbejder videre Thumbs Up 
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maj 2019 at 20:22
Tak for et svært hyggeligt træf.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maj 2019 at 14:16
Hvis der er nogle der har billeder af træffet må de godt sende dem til mig, eller smide dem op her
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz