Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2018
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2018

 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>
Author
Message
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2018
    Posted: 07 Okt 2018 at 20:28
Indtil videre ser det ud til den 19. januar passer alle Thumbs Up
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Okt 2018 at 08:20
Ja, det ligner klart et januar-/nytårstræf (vi må til at holde op med at kalde det julefrokost).

Vi skal lige have Bo på banen, inden vi lukker den (i hvert fald hvis det er ham, der skal være vært) - og hvad med Frost, som initierede det hele?
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Okt 2018 at 23:06
Så lykkedes det mig at få sat ET kryds desværre kun :-( 
Jeg kan umiddelbart ikke se at Rune har sat krydser selv om han oprettede Doodlen, er det rigtigt?

Albert :-)
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Okt 2018 at 20:45
Jeg kan godt prøve at høre om jeg kan låne min brors hus igen den 19 januar hvis Bo er presset?
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 08:24
Som udgangspunkt har jeg andre planer d.19/1 og derfor ikke krydset den af. Jeg kan godt holde den 8/12 tror jeg det var jeg krydsede af....  
Albert :-)
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 09:32
Udgangspunktet er vel som altid, at vi tilstræber at holde det den dag, hvor flest mulige kan (uanset hvem det er) - som det ser ud lige nu, er det d. 19/1-19.

Bo har perfekte rammer, så hvis ikke vi finder andre egnede lokaler, må kompromiset jo hedde d. 8/12.

Thorbjørns forslag er også rigtig fint, hvis det kan lade sig gøre - det var rigtig hyggeligt sidst.


Edited by USXX - 10 Okt 2018 at 09:34
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 25 Sep 2018
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 14:58
Jeg har også lige revurderet min stemme. Jeg kan også den 8/12, dog først en gang på eftermiddagen. Hvad tid plejer den slags at blive holdt?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 15:32
Originally posted by DannerD3H

Jeg har også lige revurderet min stemme. Jeg kan også den 8/12, dog først en gang på eftermiddagen. Hvad tid plejer den slags at blive holdt?

Hele dagen Big smile

De første møder som regel op engang hen på formiddagen og sætter grej op. Spisning er typisk kl. 13, men der er intet i vejen for først at komme senere. De seje holder ud til sidst på aftenen. Ofte vil folk langvejs fra overnatte - det er der som regel mulighed for.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 15:35
Fælles lytning og præsentation af egne konstruktioner er efter spisning, så det starter måske ved 15-tiden - men der smuglyttes hele tiden Smile

Edited by USXX - 10 Okt 2018 at 15:35
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 25 Sep 2018
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Okt 2018 at 16:12
Det lyder som et super hyggeligt arrangement!
Splejse der så bare til mad osv eller tager man mad med? Der er selvfølgelig længe til endnu..

Jeg ved ikke om jeg selv har noget lyd med men håber da på det :D 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz