Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2018
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2018

 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>
Author
Message
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2018
    Posted: 30 Nov 2018 at 06:59
Jeg tager øl, snacks og en lille mandelgave med.

Mht. udstyr, så når jeg ikke at få gjort nogle af mine egne projekter færdig. Men jeg tager selvfølgelig min Rega med. Og så står der sikkert nogle testkasser på arbejdet, som kunne være interessante.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Nov 2018 at 08:06
Originally posted by daniels

Originally posted by Enthusiast

Til dem der medbringer aktive løsninger kan jeg anbefale, at I lige koordinerer kabler/løsninger/interfaces.

Det er så bittert at have slæbt det hele med og så stå og mangle en konverter eller et kabel.

Det er nu ellers ret simpelt.
Synes da ikke vi har glemt noget de andre gange?

Desuden vil jeg mene Thorbjørn og jeg efterhånden er ret trænet i mobil-aktive-løsninger Big smile

Jo, loddekolbe Wink. Jeg skal nok tage en med (igen).
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Nov 2018 at 15:35
Originally posted by bknielsen

Thumbs Up jeg blander mig ikke mere i menukortet så. Nu har vi reddet både smør og brød

og ØL! Big smile
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2018 at 09:24
Originally posted by USXX

Originally posted by Frost

Så nærmer vi os snart den store dag :) 
Hvordan står det til med alle jeres projekter? 
Skal vi prøve at lave en liste over hvad der bliver medbragt? 

Jeg tager 1 sæt gulvhøjtalere med, og jeg mener at Bo har et sæt standerhøjtalere stående af mine, som vi også kan lytte på.

her er frekvensgangen onaxis: 



Jeg lavede en hurtig vandfaldsmåling onaxis på mine nye gulvhøjtalere. Den kan ses her : 

Ca 25db nede begynder bassens unoder at skinne igennem, men ellers så opfører den sig hæderligt :) 
Jeg har overvejet at få bugt med opbrydningerne i bassen, men det vil kræve en del ændringer i filtret, og jeg er ikke helt sikker på at det er besværet værd, da jeg umiddelbart ikke kan høre problemer. 



Jeg tror bestemt ikke, du skal/behøver ændre i filteret. Jeg vil i hvert fald meget gerne høre dem, som de er nu - folk, der har hørt dem, er svært begejstrede. If it ain't broke, don't fix it.


haha tak Ulrik, men jeg kan jo ikke lade være med at tweake lidt ;) 


Men nu tror jeg altså også at jeg låser den, indtil videre :) 


God weekend til alle Tongue
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 13:26
Jeg har været noget fraværende i tråden...Men jeg glæder mig! 

Er der noget jeg skal medbringe?

Jeg har igen i år ikke noget grej at tage med Cry


Edited by Roky - 02 Dec 2018 at 13:35
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 14:23
@ Frost: Jeg er ikke sikker på, jeg ved hvad jeg skal kigge efter på dit vandfalds diagram. Men det er da nogle flotte parallelle kurver Smile
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 14:42
Jeg er så heldig at have mulighed for at deltage i år alligevel Smile Jeg har vinget den af med Bo. Er der noget jeg skal have med til bordet, så sig til?

Enthusiast (Peter) kan du give et lift fra Slagelse, da Thorbjørn og Daniel ikke har mulighed for at have mig med?
Hifi hilsen Sebastian
Back to Top
Blankholm View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 27 Nov 2017
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Blankholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 18:30
Måske har jeg misset den, men er der oplyst adresse for julefrokosten? Jeg har set at det er 5km udenfor Brande men har ikke set adressen.

Til info så medbringer jeg et sæt 2 vejs basrefleks i 40 liter kabinet. 

Ser frem til dagen😁

Mvh Niels Jørgen
Blankholm
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 19:28
Originally posted by Schlager

Jeg er så heldig at have mulighed for at deltage i år alligevel Smile Jeg har vinget den af med Bo. Er der noget jeg skal have med til bordet, så sig til?

Enthusiast (Peter) kan du give et lift fra Slagelse, da Thorbjørn og Daniel ikke har mulighed for at have mig med?
Hifi hilsen Sebastian

Det kunne være super hyggeligt med lidt selskab til turen. Jeg står nemlig og savner en hifi sidekick. 
Jeg har sendt en PM.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2018 at 20:06
@ balbrech: Er det kl. 13, vi kan melde vores ankomst? Eller er det spisning, der starter kl. 13?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz