Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2018
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2018

 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 23>
Author
Message
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2018
    Posted: 07 Nov 2018 at 08:34
MEGET
Albert :-)
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Nov 2018 at 09:37
Originally posted by USXX

Originally posted by vincent.

@ Balbrech 

Det er 4 vejs aktivt med 15" Ciare samt 10" samt 6,5" PHL og RAAL 140-15D bånd diskant 

Dem glæder vi os meget til at høre Big smile
Enig, det ville være fedt hvis det kunne komme med! Clap
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Nov 2018 at 20:26
Jeg ser om jeg ikke kan låne mig til en lift bil så kan jeg da tumle dem med en sækkevogn og en masse tæpper så de ikke bliver ridset. jeg er sikker på at der er hjælpe at få i det jyske når de skal ind og ud 
Back to Top
DannerD3H View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 25 Sep 2018
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote DannerD3H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Nov 2018 at 21:15
Jeg ved stadig ikke hvornår jeg kan være der.
Det kan være nogle andre skal tage brød med så i ikke står og mangler det hvis jeg bliver sent på den!

Så bager jeg en kage i stedet for :D 
Back to Top
MST View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 29 Okt 2018
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote MST Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2018 at 05:05
Originally posted by vincent.

Jeg ser om jeg ikke kan låne mig til en lift bil så kan jeg da tumle dem med en sækkevogn og en masse tæpper så de ikke bliver ridset. jeg er sikker på at der er hjælpe at få i det jyske når de skal ind og ud 

Jeg har en mindre varevogn til rådighed. Vi kan sagtens finde ud af at køre sammen.
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2018 at 19:05
@ MST det kunne sagtens være en løsning, hvor på sjælland bor du?
Back to Top
MST View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 29 Okt 2018
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote MST Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2018 at 21:19
@vincent vi tar den lige detaljerne ude af forum. Jeg sender dig en PM.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Nov 2018 at 21:15
Planen er lige nu, at jeg skal have StoreNørd med, som først skal på noget formiddagsjagt, og jeg vil nødig gå glip af frokosten. Ikke mindst pga. hyggen, men jeg er jo også "sildeleverandør" Smile.

Hvornår regner vi med at festivitas starter?


Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2018 at 06:38
Tror vi har snakket om kl. 14?
Albert :-)
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2018 at 10:25
Det er nu kl. 13, der har været nævnt (som vi også har gjort de sidste par år) - se side 2. Det kan selvfølgelig ændres, og det er da mest hyggeligt, hvis vi alle er samlet til spisning. Hvis vi rykker spisning til kl. 14, skal vi nok have gang i opstilling og lytning inden, da det ellers kan blive presset (afh. af hvor mange højttalere og andet grej vi skal igennem). De, der kører hjem ved 20-tiden, når ikke altid at få det hele med, selv når lytning starter kl. 15 (og det gør det så ikke i år, hvis spisning er kl. 14). Vi finder ud af det...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz