Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Valg af stumper
  New Posts New Posts RSS Feed: Cirkeljig til fræser pÃ¥ diyaudio
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Cirkeljig til fræser på diyaudio

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Cirkeljig til fræser pÃ¥ diyaudio
    Posted: 14 Mar 2018 at 20:17
Bare lige hvis nogen her skulle være interesserede: 

Der er en gut pÃ¥ diyaudio.com der er ved at organisere et gruppekøb af en speciallavet cirkeljig til overfræsere i stil med Jaspers, men i mm. i stedet for i tommer (hvilket sparer en masse omregninger Smile) Designet er ikke helt færdigt, men det lyder til at den bliver laserskÃ¥ret i eloxeret hÃ¥rd aluminium i stedet for akryl. 

Hvis nogen synes at det lyder interessant så tag et kig i tråden og skriv jer evt. på til at høre mere når det færdige design er klart.

http://www.diyaudio.com/forums/group-buys/319603-eu-router-circle-jig-56mm-420mm-1mm-step.html


/U.

PS: Jeg synes det lyder spændende og har meldt mig til, men derudover har jeg absolut ingen interesser i projektet - og jeg fÃ¥r heller ingen provision Cry LOL
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mar 2018 at 08:11
Det kræver vel man har nogle bestemt overfræsere for at de passer på, helt universal er den vel ikke?
Kender man noget til pris endnu?

Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mar 2018 at 09:30
Ideen er at prøve bruge samme hulmønster som Jasper-jig'en som er næsten universelt. Men ellers så har Mario en DeWalt-fræser og vi er et par stykker der allerede har meldt os til som har Bosch, så dem skal den i hvert fald passe til ;)

Forventet pris er omkring 55 EUR (dvs. ca 400 kr), men det afhænger af materialevalget og antal styk osv.
Back to Top
Bull View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 01 Okt 2012
Location: Nordsjælland
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Bull Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mar 2018 at 10:16
Hej Kong Gulerod

Super ide,
den er jeg interesseret i.
Jeg har også Bosch.

Vh Henrik M

Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mar 2018 at 10:31
OK, sørg for at skriv i tråden på diyaudio så du får registreret din interesse.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz