Nigel Stanford |
Post Reply |
Author | |
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Feb 2018 at 15:57 |
Digital_thor
Excentrisk Joined: 03 Mar 2011 Status: Offline Points: 628 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh yes - opdagede ham for ca 3-4 uger siden - kreativt menneske og fed musik på en ganske anderledes måde.
Håber også at du har set den anden video, som han har lavet med Kuka industri robotter http://www.youtube.com/watch?v=bAdqazixuRY |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeps, har set den i weekenden (hvor jeg i øvrigt også mødte Kim 'Kanonarm' på Bip Bip Bar i København) - super fed. Jeg syntes bare, at den anden var mere relevant for lige dette forum.
|
|
Digital_thor
Excentrisk Joined: 03 Mar 2011 Status: Offline Points: 628 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig men youtube har det jo med at komme med forslag - og så kører bussen
|
|
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
|
De spillede flere numre med ham på flere stands på HIGH END messen i München sidste år.
Det var der jeg fik "øje" på ham |
|
Post Options
Thanks(0)
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |