Forum Home Forum Home > BrancheomrÃ¥de > RABU-Acoustics
  New Posts New Posts RSS Feed: RABU ACOUSTICS ophørsudsalg
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

RABU ACOUSTICS ophørsudsalg

Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Online Status: Offline
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: RABU ACOUSTICS ophørsudsalg
    Posted: 09 Feb 2018 at 15:52
Til sub ville jeg putte denne enhed i et lukket kabinet og bruge en eller anden form for equalizing i bunden (har du mulighed for aktiv/DSP equalizing, er den store seriekondensator ikke relevant).

Edited by USXX - 09 Feb 2018 at 15:53
Back to Top
bravo View Drop Down
Medbygger
Medbygger

Quote bravo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Feb 2018 at 15:15
ja - jeg har denne.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Feb 2018 at 14:25
Originally posted by bravo

ØV ØV...

I forlængelse af det - er der nogen der har en opskrift på en sub med denne enhed:

SB Acoustics 10" SB29NRX75-6

Er det fordi, du allerede har denne, at du vil bruge den i stedet for fx SB29SWNRX-S75-6 til sub?

Du kan putte den i 45 liter basrefleks og tune porten (sørg for godt portareal) til 25 Hz - så går den til ca. 28 Hz (f-3) med nydeligt pulssvar (som dog er længere end nedenstående, som så til gengæld går knap så dybt).

Du kan også putte den i lukket:

1) 34 liter (f-3/f-6 = 42/32 Hz, dertil room-gain)

2) 15 liter med 1500 uF i serie (f-3/f-6 = 41/35 Hz, dertil room-gain)

Edited by USXX - 09 Feb 2018 at 14:27
Back to Top
bravo View Drop Down
Medbygger
Medbygger

Quote bravo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Feb 2018 at 13:18
ØV ØV...

I forlængelse af det - er der nogen der har en opskrift på en sub med denne enhed:

SB Acoustics 10" SB29NRX75-6

Back to Top
daniels View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2018 at 13:13
Jeg trøster mig med at jeg kan sende en mail til dig , nÃ¥r jeg skal bruge noget Smile

Pro medlem
Pro medlem

Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2018 at 12:17
Kære medlemmer.

Jeg har valgt at lukke Rabu Acoustics da jeg simpelthen ikke har tiden til det pga. Buchardt Audio. I den anledning sælger jeg ud af mit lager med gode rabatter. 

Mange tak for de gode Ã¥r vi har haft sammen. Buchardt Audio vil overtage Rabu Acoustics, sÃ¥ der vil stadig være mulighed for at købe bÃ¥de komponenter og enheder, men det kræver at i tager fat i mig via mail.  
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz